Skip to main content

سه نکته:

سه نکته:
دكتر عبدالستار دوشوكي

سه نکته:

1- بنده هرگونه نقد و انتقاد (هر چقدر تند و حتی توهین آمیز) را بجان می پذیرم و هیچکس را تهدید به پیگرد حقوقی نمی کنم چون ایمان به شعور خوانندگان، دمکراسی و قدرت استدلال خویش برای پاسخگویی دارم. من فقط سوال پرسیده ام و اقامه دعوا و یا اتهام نکرده ام . اگر سوالات من بیهود و بی ارزش می بودند، دهها وب سایت معروف و پر بیننده (بازدیدکننده) اپوزیسیون آن را منتشر نمی کردند.

2- بنده در مقاله ام به دو نکته تاکید کرده ام: یک: نوشته ام "البته نگارنده برای سیستم دمکراتیک سوئد احترام قائلم، و تعبیر بد نشود". پس لطفا . . .

پس لطفا تعبیر بد نکنید. دوم: نوشته ام "برای اکثریت شرکت کنندگان فرهیخته و محترم (کنفرانس استکهلم ٢) احترم قائلم". و واقعا احترام قائلم و آنها را فرهیخته و محترم و "مستقل" می دانم. پس لطفا با "شیطنت" وسط دعوا نرخ تعیین نکنید. در مقاله های قبلی هم همیشه بر همین احترام و تکریم بر شرکت کنندگان محترم و مبارز تاکید کرده ام.

3- در ضمن هموطنان منتقد را متهم نمی کنم که در حمله به من با نیروهای افراطی و ارتجاعی رژیم از حزب الله زاهدان و سپاه انصارلحسین همدان گرفته تا کیهان و رجا نیوز و زاهدان پرس و غیره، همسو هستند. چون اینگونه نیست. در ضمن ادعای دعوی و طرح اتهام با اتکا و استناد بر نوشته ها و "شیطنت" های حسین بازجو، قدری خنده آور است. و من در زمره مدعیانی نیستم که چون از دلیل فرو مانند سلسله خصومت بجبانند. شما اگر در گوگل جستجو کنید، مطالب و تهدیدات و اتهامات فراوانی را از سوی سایت ها و نشریه های رژیم و دیگر افراطیون بر علیه من یافت می کنید. یک نمونه آن این است که متاسفانه علیرغم اشاره قبلی، از سلسله مطالب و جوابهای بالا حذف شده است. مطمئنم که سهوی بوده یا وگرنه عمدی در کار نبوده:

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=109372