Skip to main content

آقای کاظم موافق اولا هیچوقت

آقای کاظم موافق اولا هیچوقت
Anonymous

آقای کاظم موافق اولا هیچوقت زاده یک شهر بودن دلیل بر نبالت و وفا به آن شهر و مردمش برای کسانی امثال شما نخواهد بود چون در طول تاریخ چه بسیار کسانی که به ملت و قوم خویش روی برگردانده و جانب قوی و چرب!! قضیه را به دلایلی گرفته اند ولی این به خودی خود زیاد اهمیت ندارد زیرا نه شما و نه کسانی بزرگتر از شما میتوانند جلوی موج هویت طلبی و استقلال مردمی مظلوم و زجر کشیده ... را بگیرند .
دوما در مورد انتقاد از صحبتهای خانم شادی صدر همین بس که ایشان با انسانیت و روح بزرگی که دارد در مقابل همه بی عدالتیها و ظلمهایی که اربابان شما بر این ملت آوردند ساکت نماندند و طرف احق مسئله را گرفت . سوما چرا ایران را نباید " لعنتی " خواند در حالی که تیغ اعدام و خفقان حکومتهای متوالیش چه آن نظام منحوس پهلوی و چه این نظام کذایی ولایت فقیه همه ملتهای تحت ستم غیر فارس را روزانه در بر میگیرد

و سهمی ثابت از گرفتن جان جوانان ما را دارد ؟؟ شما و امثال شما باید از واژه تعیین سرنوشت در هراس باشید چونکه میدانید ملتهای تحت ستم جواب همه شعارات تمامیت ارضی ایران شما و همفکرانتان را... به شما خواهند داد .
اما در مورد نام " شط العرب " همین بس که به شما یادآوری کنم که ابزار جستجوی جهانی بنام " گوگل مپ " وجود دارد که خالی از لطف نیست آنرا یکبار ببینید البته اگر نگویید که عربها با پول خودشان گوگل را خریده اند ..!!!