Skip to main content

من از هم جنسی وهمفکری بخشی از

من از هم جنسی وهمفکری بخشی از
Anonymous

من از هم جنسی وهمفکری بخشی از نیروهای سیاسی قبل از انقلاب اسلامی با نیروهای مذهبی و روحانیت در 35 ساله گذشته در عجبم! در درون کوزه ها هیاهوئی بود که بعد از انقلاب هویدا شدند!
شادروان محمد مختاری این جمله تاریخی را گفته است:انقلاب اسلامی باعث شد تا ما ذات خود را بهتر بشناسیم!
در درون این جمله نکته های بسیار ظریفی وجود دارد! شاه نادان با اعمال بی تدبیری خود ، اشخاصی بی مایه ای همچون فرخ نگهدار ها ، مسعود رجوی ها ، کیانوری ها را به قهرمانانی تبدیل کرد که در واقع بسیار پوک و تهی بودند!!!

همه چیز را به گردن شاه انداختن بسیار راحت است. همه معظلات را به گردن شاه انداختن بسیار ساده انگارانه است. وقتی نیروهای سیاسی قدرت ارتجاعی مذهب را که در دوران شاه در سایه حکومت می کرد و دیکتاتوری شاه را در 28 مرداد تحکیم کرد و آنها آنرا ندیدن نیز می توان بخشید اما وقتی از همه نحله های سیاسی زندانی وشکنجه کشیده زمان شاه که تا به امروز پس از 35 سال با ادعا های پر طمطراق هنوز از مهره های نظام همچون هاشمی رفسنجانی ، روحانی و خاتمی غیره در پناه ترمیم و حفظ نظام که جمهوری اسلامی حمایت عملی و نظری به عمل می آورند ـ آنگاه باید به زیربناهای فکری شک کرد و برابر انصاف سیاسی اگر داشته باشیم باید به حرف محمد رضا پهلوی می توان باور آورد که روزگاری گفته بود : پیوند ارتجاع سرخ و سیاه روزی این کشور را نابود خواهد کرد.