Skip to main content

آقای قندچی شما هم لطفا پاسخ

آقای قندچی شما هم لطفا پاسخ
امرالله ابراهیمی

آقای قندچی شما هم لطفا پاسخ دهید.

از بیشتر از یک سال پیش با سایت شخصی شما آشنا شدم و مطالب شما را میخواندم. اما با کمال تاسف جناب قندچی شما هم در حال تکرار همان حرفهای ناسیونالیستهای افراطی و سلطنت طلبان هستید.
در مقاله قبلیتان از آقای دکتر باقرزاده انتقاد کرده اید که چرا بدون تعهد به تمامیت ارضی، احزاب دموکرات و کومله را به کنفرانس استکهلم دعوت کرده اید

جناب قندچی لطفا پاسخ دهید:

اولا چرا اسامی احزاب را کامل و درست بکار نمیبرید( نام احزاب شرکت کننده در این کنفرانس حزب دموکرات کردستان و حزب کومله کردستان ایران هستند نه احزاب دموکرات و کومله. زیرا همانگونه که شما نیز میدانید چند حزب با نام کومله در کردستان و در ایران فعال هستند و این طریقه نامبردن یا حکایت از آن دارد که یا خیلی بی اطلاع هستید و یا به قصد این اهمال را انجام میدهید. زیرا بطور نمونه سازمان کردستان حزب کمونیست ایران- کومله نیز با نام کومله فعالیت میکند در حالی که از نظر اساسنامه با حزب کومله ایران تفاوت بسیار دارد.)
دوما شما لطفا توضیح دهید آیا تمامیت ارضی از نظر جنابعالی امری مقدس است یا خیر؟ اگر مقدس است که شما هم با جمهوری اسلامی و سلطنت طلبان تفاوت چندانی ندارید. اگر مقدس نیست در کجای نوشته شما این حق برای مردم کردستان و یا سایر مناطق ایران در نظر گرفته شده که در صورت تمایل با رفراندم خواهان جدایی باشند. من از شما سوال میکنم( همانگونه که شما به خودتان حق میدهید که از دکتر باقرزاده سوال کنید) آیا مردم کردستان و یا سایر مناطق ایران این حق را دارند که بصورت دمکراتیک و در صورتی که اکثریت مردم این مناطق رای به جدایی از کشوری بنام ایران دادند بتوانند بصورت مستقل کشور خود را داشته باشند؟
لطفا پاسخ این سوال را بصورت روشن و واضح بدهید و خواهشمند هستم من را به مقاله هایتان در ایرانسکوب حواله ندهید. جواب را بصورت کاملا روشن در همین سایت بدهید تا من حقیر را روشن نمایید. در ضمن فراموش نکنید که سوال من در مورد ذات حق است و در مورد شرایط موجود در منطقه صحبت نمیکنم