Skip to main content

سوال دوم:

سوال دوم:
امرالله ابراهیمی

سوال دوم:
شما حزب دموکرات کردستان و حزب کومله کردستان ایران را به داشتن ارتباط با نئو کانها متهم کرده اید. اولا شما بر اساس کدام شواهد این اتهام را وارد میکنید. اگر بدون هیچ مدرک مستندی میتوان دیگران را به همکاری و ارتباط با این و آن متهم کرد چرا من نیز شما را به همکاری با جمهوری اسلامی و سلطنت طلبان متهم نکنم؟ اگر حزب دموکرات کردستان و حزب کومله کردستان ایران تجزیه طلب هستند و در جهت منافع نئو کانها حرکت میکنند پس شما نیز شوونیست هستید و در جهت منافع سلطنت طلبان گام برمیدارید

در کجا شما سخنی از حزب کومله کردستان ایران دیده اید و یا شنیده اید که خواهان تجزیه ایران باشد( این حزب حتی سخن از استقلال هم تا به حال به میان نیاورده چه برسد به تجزیه).
در مقاله اتان گفته اید که احزاب کومله و دموکرات بعد از انقلاب 57 به تضعیف دولت موقت بازرگان پرداختند. چرا نباید از زاویه دیگری به این موضوع پرداخت؟ همین لیبرالهای دولت موقت مگر نبودند که جمهوری اسلامی را سر کار آوردند؟ آیا سر کار آمدن جمهوری اسلامی هم خطای احزاب کومله و دموکرات بود؟ چرا این سوال را از خود نمی پرسید که دولت موقت بازرگان چرا به تضیف احزاب کومله و دموکرات پرداخت و با جمهوری اسلامی به اصطلاح برای حفظ تمامیت ارضی هم پیمان شد؟