Skip to main content

سلام.من خودم یکی از چندین

سلام.من خودم یکی از چندین
Anonymous

سلام.من خودم یکی از چندین میلیون طرفدار دکتر روحانی هستم ولی با کمال تاسف باید بگم که علیرغم محبوبیت عظیم دکتر روحانی که بر کسی پوشیده نیست، رئیس جمهور بعدی ایران کسی نخواهد بود جز سردار قالیباف. به چند دلیل :

سلام.من خودم یکی از چندین میلیون طرفدار دکتر روحانی هستم ولی با کمال تاسف باید بگم که علیرغم محبوبیت عظیم دکتر روحانی که بر کسی پوشیده نیست، رئیس جمهور بعدی ایران کسی نخواهد بود جز سردار قالیباف. به چند دلیل :
1- اگه جلیلی رو به عنوان رئیس جمهور به مردم تحمیل کنن،عواقبش براشون گرون تموم میشه؛ پس جلیلی درواقع نقش یک طعمه رو بازی میکنه و فقط و فقط برای انحراف اذهان عمومی از ایشون حمایت میکنن و امید اصلی اینها شخص قالیباف هستش.
2- به دلیل این که ایشون یه فرد نظامی خشکه؛ در نتیجه میدونه که چجوری کشور رو با اون سبک دیکتاتوریش (( حتی بدتر از احمدی نژاد)) اداره کنه تا امنینت (( ن ظ ا م)) به خطر نیفته.
3- اخبار کذب، که بعد از خبر ائتلاف عارف و روحانی (که حقیقتا برای اصولگرا مثل یه زلزله بود) بر علیه این دو نامزد به شدت افزایش پیدا کرد.مثلا خبر ائتلاف رو بعضی از سایت های اصولگرا یا اصلا منتشر نکردند و یا مثل یه مطلب ساده در حاشیه سایت به طوری که جلب توجه نکنه قرار میدادند و به روش های مختلف به نفع خودشون تحلیل و یا بهتر بگم تحریفش میکردند. یکی از روش هایی که تو انتشار اخبار کذب به کار گرفتند، تاکتیک ((دستتو پیش بگیر تا پس نیفتی)) بود. یعنی خبری که کاملا به ضرر اونها بود رو به نفع خودشون تحلیل و تحریف میکردند.یادمه یکی از سایتها نوشته بود : عارف بدون نام بردن از کسی انصراف داد. یعنی میخوان بگن راه روحانی و عارف از هم جداست. البته فکر نمیکنم این کار بجز گول زدن خودشون چیز دیگه ای در بر داشته باشه. خلاصه میخواستن با هزار تا ترفند نشون بدن که این دو نامزد عزیز با هم اختلاف دارند.
4- اگه پیگیر نظرسنجی های خبرگزاری ها ((حتی خبرگزاری های خود اصولگراها)) که از اوایل تبلیغات تا الان فعال هستند، بوده باشید، حتما دیدید که دکتر روحانی با اختلاف قابل ملاحظه ای، پیشتازی میکنه.اما اینبار در یک روش عوام فریبانه، تو اکثر سایت هاشون این خبر رو قرار دادند : دکتر قالیباف در صدر یک نظر سنجی معتبر قرار گرفت. من که خیلی تعجب کرده بودم، وقتی که وارد سایت شدم، تازه فهمیدم که چه حقه ای به کار گرفتن.با فرض صحت و سلامت نتیجه به دست آمده، جامعه آماری اونها از بین 800 نفر انتخاب شده بود.مثل این می موند که مثلا نظرسنجی رو تو یه نهاد وابسته به خودشون مثل : ستاد نیروهای مسلح و یا محل نماز جمعه انجام داده باشن. یه مثال دیگه، سایت وابسته به اصولگرای ((خبرپو)) هست که تو آمارش برتری 43 درصدی ((قبل از ائتلاف)) و 55درصدی((بعد از ائتلاف)) به ثبت رسیده؛ اونوقت همین سایت همین خبر فریبکارانه ی (( پیشتازی قالیباف)) رو تو سایتش قرار داده. به هر حال این اواخر (بعد از خبر ائتلاف) به شدت دارن زمینه رو برای معرفی قالیباف به عنوان رئیس جمهور هموار میکننن.البته این حرفایی که زدم، برداشت و نظر شخصی خودم بود.اما با شنیدن بعضی از خبرها دیگه کاملا شک و شبهم برطرف شد. مثلا یکی از اعضای ستاد جلیلی به من گفت:اگه کسی غیر از قالیباف به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد من موهای سرم رو با تیغ میتراشم. از اون ور هم یه اس ام اس بی سابقه واسه خود من ارسال شد: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته در شهرستان(سنقر) دکتر قالیباف در صدر قرار گرفت.معذرت ویخوام که وقت شریفتون رو گرفتم.صرفا جهت اطلاع بود!