Skip to main content

میدانیم که کالبد انسان تحت

میدانیم که کالبد انسان تحت
Anonymous

میدانیم که کالبد انسان تحت تسلط مغز است و مغز نیز توسط شعور یا ذهن کنترول میشود بعبارتی این محتوای شعور است که انسان را میسازد و بدان شکل میدهد. انسان فقط ذهن است.

ایدئولوژی اسلام مانند بسیاری از ایدئولوژیهای دیگر با حمله به مغز انسان و تخریب شعور و خردش از او یک انسان ماشینی میسازد و از آن پس ...

میدانیم که کالبد انسان تحت تسلط مغز است و مغز نیز توسط شعور یا ذهن کنترول میشود بعبارتی این محتوای شعور است که انسان را میسازد و بدان شکل میدهد. انسان فقط ذهن است.

ایدئولوژی اسلام مانند بسیاری از ایدئولوژیهای دیگر با حمله به مغز انسان و تخریب شعور و خردش از او یک انسان ماشینی میسازد و از آن پس مغز انسان با تخریب شعور انسانی اش توسط ایدئولوژی اسلام در اختیار آن ایدئولوژی قرار میگیرد.
ویروس ایدز قادر به تولید مثل نیست به همین جهت وقتی وارد بدن انسان شد به سلولهای دفاعی انسان که وظیفه مواظبت از بدن را در مقابل میکروبها و عناصر دیگر را دارند حمله میکند و داخل آنها میشود و از آن به بعد سلولهای دفاعی بدن انسان را وادار میکند که ویروس ایدز تولید کنند. این درست است که ایدئولوژیها فقط باور هستند و حیات ندارند اما بمحضی که به محتوای مغز دسترسی پیدا کنند توسط سلولهای زنده مغز حیات پیدا میکنند و بدین طریق جانشین محتوای ذهن وشعور انسان میشوند و از آن به بعد مغز را در کنترول خود خواهند گرفت و آنرا برای حیات و تکثیر خود مورد استفاده قرار خواهند داد. انسان ایدئولوگ فقط یک ذهن است. اگر ما بتوانیم این مسئله حائز اهمیت را درک کنیم آنوقت خواهیم فهمید که چرا آنها دست به جنایت میزنند،ریش میگذارند، یا خود را تماماً میپوشانند چرا نویسنده و فیلسوف میشوند. زیرا همانطور که گفتیم انسان مغز است و ذهن محتوای مغز را تشکیل میدهد وقتی ایدئولوژی محتوای شعور و ذهن شد از آن پس این ایدئولوژی است که جنایت میکند.این ایدئولوژی است که نویسنده و فیلسوف میشود. و این ایدئولوژی است که در مورد خود فکر میکند و این ذهن است که اصلاح طلب یا آزادیخواه میشود اما همه ی اینها فریب ذهن تحت سلطه ايدئولوژی است. ایدئولوژیها اگر خوب و انسانی بودند هرگز به مغز انسان حمله نمی کردند و آنرا از شعور انسانی تهی نمیکردند آنها ضرب خود را دارند و وقتی دسترسی به سلولهای زنده مغز پیدا کردند حیات خواهند یافت و بسیار مواقع بسیار زیرکانه عمل خواهند کرد.