Skip to main content

قسم حضرت عباس یا دم خروس

قسم حضرت عباس یا دم خروس
Anonymous

قسم حضرت عباس یا دم خروس
جناب ایران آباد سلام

در قبل از انتخابات بسیار سینه چاک محسن رضایی بودید و حتی در سایت کار آن لاین در کمال آزادی سردار سردار سردادید و امروز جا دارد به شما بابت این که مردم روحانی را برگزیدند و سردار شما به حساب نیامد تسلیت عرض کنم.
من حس می کنم شما از این نوع فیلم ها هم بدتان نمی آید و دوست دارید ادامه دهنده صدای چماقداران روبه روی سفارت ایران در انگلستان باشید .من به عنوان یک ایرانی وقتی چنین صحنه های مشمئز کننده ای را می بینم یاد شعبان بی مخ ها و الله کرم ها و فاطمه ار ها می افتم ، انسان های مسخ شده ای که به نام گروه های فشار در تاریخ سیاسی کشور ما شناخته شده هستند ونه شوالیه هایی که شما می فرمایید.

قسم حضرت عباس یا دم خروس
جناب ایران آباد سلام

در قبل از انتخابات بسیار سینه چاک محسن رضایی بودید و حتی در در سایت کار آن لاین در کمال آزادی سردار سردار سردادید و امروز جا دارد به شما بابت این که مردم روحانی را برگزیدند و سردار شما به حساب نیامد تسلیت عرض کنم.
من حس می کنم شما از این نوع فیلم ها هم بدتان نمی آید و دوست دارید ادامه دهنده صدای چماقداران روبه روی سفارت ایران در انگلستان باشید .من به عنوان یک ایرانی وقتی چنین صحنه های مشمئز کننده ای را می بینم یاد

شعبان بی مخ ها و الله کرم ها و فاطمه ار ها می افتم ، انسان های مسخ شده ای که به نام گروه های فشار در تاریخ سیاسی کشور ما شناخته شده هستند ونه شوالیه هایی که شما می فرمایید.
امروزفرخ نگهدار و امثال فرخ نگهدار ها در بین آن موج عظیم مردمی هستند که تاریخ کشورمان را بار دیگر به سوی اصلاحات و تحولات آتی باز گشود ،فرخ نگهدار به خود می بالد که بخشی از این تحول را باهدایت و اثر گذاری خود ثبت کرد و به همان اندازه که شاداست گروه های فشار وامثال محسن رضایی و ...به قول شما"دچار خشم، عصبانیت، یأس و سرخوردگی ".