Skip to main content

يک هفته بعد از انتخاب رئيس

يک هفته بعد از انتخاب رئيس
Anonymous

يک هفته بعد از انتخاب رئيس جمهور جديد رژيم ايران، مخالفان اين رژيم او را مورد انتقاد قرار می دهند. مجاهدين خلق فراخوانی به مقاومت عليه حسن روحانی داده اند. آنها ديروز در ويلپنت در منطقه پاريس گردهم آمده بودند تا بگويند که روحانی آن مدره يی که جامعه بين المللی انتظار آن را دارد نيست

در زمينه يک سرود شاديبخش که با قدرت پخش می شد، پرچمهای سبز و سفيد و قرمز به حرکت در می آيند و صحنه يی شايسته سالن بزرگی که اين مراسم در آن برگزار می شود را خلق می کنند. در منطقه يی از پاريس نزديک به صدهزار عضو مقاومت، ايرانيانی از سراسر جهان که از رژيم گريخته اند، رهبرشان مريم رجوی را تشويق می کنند

وی می گويد: «اين يک نمايش مسخره انتخاباتی است. آنچه که گذشته است به هيچ وجه يک انتخابات آزاد نبود و انتخاب ما سرنگونی رژيم ملاها است».

الشرق عربستان: انعکاس بزرگترين گردهمايی مقاومت ايران در ويلپنت پاريس در رسانه های عربی هم چنان ادامه دارد.
روزنامه الشرق عربستان: مريم رجوی پرزيدنت شورای ملی مقاومت ايران در يک اجتماع سالانه، ”روحانی را که با شعار ميانه روی وارد ميدان شده از مسؤلان دستگاههای جنگ و امنيت و سرکوب معرفی کرد و گفت او پرونده سنگينی دارد“

السياسه کويت: روزنامه السياسه چاپ کويت: مريم رجوی پرزيدنت شورای ملی مقاومت ايران در يک اجتماع عظيم در نزديکی پاريس خطاب به حاميان اين شورا گفت خامنه ای ”قادر نبود کانديدای مورد نظرش را از صندوقهای رأی بيرون بياورد و در نتيجه از ترس قيام ناچار به قبول روحانی شد“ مريم رجوی افزود: ”مادامی که اين رژيم در حاکميت است چيزی تغيير نمی کند و تنها راه حل، سرنگونی آن است“..

الأيام بحرين: روزنامه الأيام چاپ بحرين: پرزيدنت شورای ملی مقاومت تهاجم شديدی به رژيم آخوندی حاکم بر ايران کرد. مريم رجوی به همه کشورهای منطقه نسبت به اين که هدف رژيم ايران هستند، هشدار داد و گفت اگر نمی خواهيد که کشتار مردم منطقه بيشتر شود، راهی جز سرنگونی اين رژيم نيست.
تلويزيون الاخباريه عربستان سعودی: دهمين گردهمايی ساليانه در همبستگی با مقاومت ايران در پاريس برگزار شد. خانم مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در حضور صدها تن از شخصيتهای سياسی اين گردهمايی را افتتاح کرد… حضور چشمگير هيأتها و شخصيتهای سياسی و پارلمانی در اين گردهمايی، نشان دهنده حمايت گسترده بين المللی از سازمان مجاهدين خلق ايران است.
هيأتی از مرکز فرماندهی ارتش آزاد سوريه به رياست ژنراال مثقال بطيش از فرماندهان ارتش آزاد در مراسم ويلپنت حاضر شد. ژنرال بطيش طی سخنانی گفت: ما به اين جا آمده ايم تا از آنچه رژيم ايران بر سر مردم سوريه آورد نزد شما شکايت کنيم.

ژنرال بطيش گفت: انقلاب سوريه در شروع خود يک جنبش مسالمت آميز بود اما آن را رژيم ايران و مزدوران لبنانی اش آن چنان به خاک و خون کشيدند که حتی روزی 100شهيد می داديم. در يک نمونه که خودم شاهد آن بودم ديدم که چگونه رژيم ايران 40اتوبوس مزدور از طريق عراق وارد سوريه کرد تا اين جنايات را انجام دهند. رژيم ديکتاتوری حاکم بر ايران قصد دامن زدن به جنگهای فرقه يی در منطقه را دارد.
ژنرال بطيش افزود: من از جانب خودم و از جانب ارتش آزاد سوريه، اعلام می کنم که ما از مواضع شما و برنامه شما که بنيادگرايی و فرقه گرايی را نفی می کنيد حمايت می کنيم. نبرد ما و سازمان مجاهدين که برای خلاصی خلق ايران مقاومت می کند، يک عمل مشترک است. درود به همه شهيدانی که برای آزادی خلقها جان خود را فدا کردند.