Skip to main content

دکتر داریوش برادری عزیز:

دکتر داریوش برادری عزیز:
Anonymous

دکتر داریوش برادری عزیز: بنده سال هاست که شاهد دعوا های قلمی شما با کاربران انترنتی بوده ام. زمانی همین دعوا را در سایت رادیو زمانه براه انداخته بودید که بدون اغراق به جز برادر خودتان که با اسم بردیا در تائید حرف هایتان پیام درج می کردند همه کاربران با شما اختلاف داشتند و شدیدا منقدتان بودند اما شما همیشه آنها را با همان شلاق اصولی و بحق" مدرن و مدرنیته و بیسوادی و نداشتن مدرک عالی تحصیلی" تنبیه می کردید و می کنید. من در اوایل معتقد بودم که ریشه اصلی این دعوا ها بخاطر نارسیسیم افراطی شما است و شما را مقصر می دانستم اما بعدا با مطالعه چندین بار اثار بینظیر شما فهمیدم که علت اصلی این درگیری های قلمی نه نارسیسیم افراطی شما---

--- البته باید اضافه کنم که نارسیست افراطی بودن هم اصلا و ابدا بد نیست و بطوریکه حتما و حتما هم اطلاع دارید اکثر روسا و لیدر های شرکت های موفق در جهان نارسیست افراطی بودند اگر خواستید منابعی را برایتان معرفی می کنم---- بلکه بیسوادی مردم و همه کاربران انترنتی است. اینها نمی دانند که که اگر شما شانزده جلد کتاب کت و کلفت نوشته اید که حتی پنج جلدی هم بفروش نرفته است و اینکه بعد آنها را مجانی در انترنت قرار دادید ولی اینبار نیز کسی علاقه و اشتیاق مطالعه شان را نداست نه بخاطر بی تکراری و ارزش بودن محتوی کتابهاتیان بلکه بخاطر بیسوادی مردم و کاربران می باشد.
می بخشید که جرات می کنم و در کنار بزرگانی مانند شما دهان باز کرده و حرف های بی سرو پا می زنم اما بعقیده من در شان و مقام و منزلت والای شما نیست که با بیسواد ها کل کل کنید. به عقیده این بنده حقیر و ناچیز در عصر حاضر فقط افرادی مانند ژیژک و ژاک الن میلر و الن بادیو و جورجو اگامبن و اومبرتو اکو و احیانا چند نابعه دیگر توانایی درک عمق اندیشه های ناب شما را دارند. پس بخاطر حفط حرمت و کرامت و جاه و جلال و مقام و مزلت عالی تان سعی بکنید که با اینگونه اشخاص وارد گفتگو شوید و انرا در یوتیوب بگذارید که فقط تحصیل کرده گان و آنهایی که دارای مدارک عالی هستند بتوانند از این تحفه و استعداد نایاب خدادادی استفاده کنند.
شما ژیژک ایران را چکار با این پان تورک هایی مانند اقای ناثر ناسری که حتی بلد نیستند اسم خودشان را صحیح به نویسند..
با احترامات با بیصبری منتطر برنامه های خلاق تان با نوابغ عصر مان هستیم