Skip to main content

نامه من به خانم شهلا که در

نامه من به خانم شهلا که در
یونس شاملی

نامه من به خانم شهلا که در میل برایشان ارسال کرده ام: سرکار خانم شهلا رضانیا
راز نهفته در نوشته های من چندان هم کتمان نیست. من طرفدار عدالت از هر سو و دمکراسی از همه طرف هستم. نوشته های من در واقع راه نجات کشور ایران از فروپاشی است. و برداشتم اینست که تفکرات سوپر راست شما ایران را بسوی ویرانی سوق میدهد و کشور را بسوی یوگسلاویزه شدن هدایت میکند. به همین خاطر آقای اشکان رضوی را کوتاه هم شده باشد مورد نقد قرار دادم. لحن و محتوی نوشته های آقای رضوی بسیار خصمانه، غیرهارمونیک و ضد دمکراتیک است. من دومین بار بود که در مورد نوشته های آقای رضوی گفتم و اتفاقا یکی از دوستان ایشان آقای علیرضا افشاری با من در مورد محتوی نوشته های رضوی کاملا هم عقیده بود. من نوشته ایشان را دارم و حتی مطلبی نیز در پاسخ به پرسشها ایشان نوشته ام که در اینتر نت میتوانید بیابید.
http://www.iranglobal.info/node/19036حالا

حالا شما با ادبیات باز هم خشن تری به میان آمده اید. خشونت در تعارض با دمکراسی خواهی و در تعارض با انسانگرایی و در دشمنی با کشورداری مدرن است. حالا من باید از شما بپرسم که راز خشونت شماها در تفکر و رفتار علیه ملیتهای غیرفارس در ایران را که حدود هفتاد درصد جمعیت ایران را تشکیل میدهند چیست؟ قصد برپایی آشویتز جدیدی در ایران دارید؟ مقصود از این خشونتها و تهمت و افتراهایی که می بندید چیست؟ نوشته من چه ربطی به علی اف و اردوغان دارد؟ نوشته های من عموما متمرکز به مسائل داخلی در ایران است. حالا شما بگویید که من با خیالات شما باید چه کار کنم. و چگونه ثابت کنم که شما خیالات میکنید و در دنیای واقعی زندگی نمیکنید.

اگر آقای اشکان رضوی ملالت و رنج زیادی کشیده اند، در این کار تنها نبوده اند. بنده خودم و هزاران دیگر هم بارها در زندانها جمهوری اسلامی بوده اند. اما در زندان بودن به من هیچ حقی را بیشتر از دیگران نمیدهد. همه ما شهروندان یک کشور هستیم و کسی را بر کسی دیگری برتری نیست. اما از نوشته ها و شعارهایی که در پایان نوشته ات گذاشته ایی(سرنگون باد انیران گحستگ، از ترکان ددخو تا عربان وحشی) نشان میدهد یک نژادپرست ناب هستی. تنها از یک هیتلر پرست برمی آید که چنین شعارهایی علیه ملتهای دیگر بدهد. ترکها و عربها شهروندان کشور ایران هستند و شما آنها را ددان و وحشیان میخوانید! خجالت نمی کشید که چنین بی شرمانه علیه ملیونها انسان مینویسید. از جنگ جهانی دوم، جنایات هیتلر و شرم تمامی آلمان به خاطر رفتار آن جنایتکار شرمی نمیکنید؟ تنها یک دیوانه و یک سیکوپات در تاریخ امروز میتواند طرفدار فکر هیتلر و خصومت با ملتهای دیگر باشد. شما خوشبختانه با این سخنانتان نفرین ملت خودتان را نیز علیه خودتان میخرید.
نگاه کنید، دیروز شاه جنایتکار ملت فارس و ملتهای دیگر را به ضلالت نشاند، از نتیجه رفتار بغایت ضد انسانی پهلوی ها حکومت جمهوری اسلامی سربرآورد و جهل و جنایت دولتی، علیه خلق فارس و دیگر خلقها دنبال شد و اینک شما، که نمیدانم کیستید، با شعارهای نژادپرستانه، بعنی هزار مرتبه بدتر از شاه و شیخ به میدان آمده اید و مردم فارس و دیگر مردمان چه جنایتی از شما ها تجربه خواهند کرد فقط خدا میداند. البته اگر فرصتی بیابید که من هرگز چنین فکر نمیکنم. نه ملت فارس این قدرها جاهل است که ماهیت شما را نشناسد و نه ملتهای غیرفارس در ایران آنقدرها نادانند که بگذارند عفریته های جنایت و خونخواری هیتلر در ایران به اریکه قدرت برسند. امروز بیداری مردم در ایران در ضدیت با هیتلر و هیتلری ها عمل میکند.

اگر اشکان رضوی هم مثل تو فکر کند... وای بحال ملت فارس در ایران و بدا به حال بشریت در جهان.

تازه زن هم هستید و بعد از این همه مرارتی که زن در طول تاریخ کشید، تصور نمیرود که یک زن علمدار نژادپرستی باشد. تا دیر نشده اندکی در نگاهت بازنگری بکن و سعی کن با نرماتیوها و فرهنگ دمکراتیک در غربت خود را تطبیق دهی. بایستی بیدار شوید که زمان وحشیت به پایان رسیده است.

آرزوی سلامتی برایت دارم چون در هر صورت انسان هستی و واقعا صمیمانه برایت یک تغییر بسیار جدید در دیدگاه را آرزو میکنم. ابدا قصدم توهین و متلک گفت نیست از این کارها بیزارم. لطفا کمی بیشتر فکر کنین