Skip to main content

جناب کیانوش توکلی: بعضی از

جناب کیانوش توکلی: بعضی از
Anonymous

جناب کیانوش توکلی: بعضی از الاهی دانان و روانکاوان و جامعه شناسان بدرستی – به عقیده من--- بحث می کنند که یکی از دلایل عمده پیشرفت علم و صنعت و هنر فرهنگ و جامعه در اروپا و امریکا که اکثرا مسیحی هستند در این است که حضرت مسیح با شهادت خود تمامی گناهان اولیه که آدم و حوا مرتکب شده بودند را بازخرید کرده و مردم را از گناهانشان تبرئه کرده اند و به همین دلیل نیز مسیحیان مانند دیگر دینداران بر سر و کله خود نمی کوبند و احساس گناه نمی کنند. مسیح به اندازه کافی برای مسیحیان سرمایه بر جای گذاشته که آنها هر وقت خواستند احساس گناه کنند می توانند از این پس انداز برداشته و استفاده کنند. این در نطر اول ممکن است که زیاد جدی گرفته نشود اما متفکرین و زبان شناسان معتقد هستند که واحد های زبانی و فرهنگ و سنت ها و دین و مناسک ها با دقت غیر باور نکردنی از نسلی به نسل های اینده منتقل می شوند.

. زیست شناس اتئه ایست برجسته بریتانیایی ریچارد داوکیینز به این واحد های فرهنگی میم – بر وزن ژ ن—نام نهاده اند و دیگران در این باره کتابها نوشته اند.
از اینکه شما سعی می کنید که بالانس بین هویت طلبان و طرفداران حفظ تمامیت ارضی ایران را نگه دارید که کفته ترازو به نفع دیگری پائین نیاید قابل تحسین است اما خیال تان راحت باشد که افرادی مانند اقایان ناصر کرمی و اقبال اقبالی و محمد جلایی چیمه و دیگران در همین سایت ایرانگلوبال به اندازه هفت پشت مان به تورک ها توهین کرده وبرای نسل های اینده پس انداز کرده اند که تازه وارد هایی مانند این خانم می توانند از آن پس انداز ها استفاده کنند همانگونه که مسیحیان می توانند از پس انداز شهادت مسیح بهره ببرند. در این سایت کفه ترازوی عدالت همیشه به نفع طرفداران تمامیت ارضی ایران سنگینی کرده است که نمونه اش اینکه حتی در بین 15-20 مدیر محترم و فرمانده هان کنترل پیام ها حتی تک هویت طلب استخوانداری وجود ندارد.
همانطوریکه اقای شاملی هم اشاره کرده اند من به شخصه از انتشار همچو نوشته هایی طرفداری می کنم. همانطوریکه ناتانیاهو هم گفته بودند که احمدی ن ژ اد بهترین هدیه ای بود که خداوند نصیب یهودیان کرد منهم معتقدم هستم که نوشته هایی از این نوع و از جنس اقای ناصر کرمی صد در صد به نفع هویت طلبان است و باید در سطح وسیعی و بدون سانسور و تلطیف منشتر شوند. من از تمامی فرمانده هان کنترل پیامها خواهشمندم که فقط حرف های تند و نامناسب هویت طلبان را اصلاح و تلطیف کنند و تمامی توهین و تحقیر و تبعیض های که به ملت تورک حواله می شود را بدون کم و کاست منشتر کنند که من جدا نه بخاطر مازوخیست بودنم بلکه به دلایلی که گفتم از انتشار وسیع اینگونه پیامهای توهین به تورک ها طرفداری می کنم..