Skip to main content

جناب سهند گرامی / برخلاف

جناب سهند گرامی / برخلاف
کیانوش توکلی

جناب سهند گرامی / برخلاف ادعای شما ؛ ایرانگلوبال « سیاست های موذیانه و استاندارد های چند گانه » ندارد بلکه بر عکس در صفحه بندی از یک سیاست هوشمندانه استفاده می کند . مقاله « دوستان یک دقیقه سکوت هاله نور سخن می گوید» از بخش دیدگاهها برداشته شد ؛ نه بخاطر کامنت جنابعالی ؛ بلکه بخاطر اینکه داریوش مقاله دیگری با نام «ماتریکس چالش شهروندی و علل ساختاری «نابینایی» کارشناسان سیاسی ما» دیروز در بخش دیدگاهها گذاشت .طبق ظوابط سایت وقتی نویسنده ای در یک کاتاگوری دو مقاله می گذارد ؛ بدون توجه به اینکه تاریخ انتشار آن چه روزی است مقاله قبلی برداشته می شود و منهم همین کار را کردم ابتدا به بخش گوناگون و سپس به بخش ملی _ قومی منتقل کردم . اتفاقا در این مورد جناب یونس شاملی می تواند شاهدت بدهند که چنین است .برخی موارد ائینامه نویسندگان به قرار زیر است:

1_نویسنده می تواند در یک روز چند مقاله در سایت بگذارد . بطور مثال نویسندگان سایت حق دارند ، در یک روز یک مقاله از نوشته های خود را در بخش فرهنگ و هنر و مقاله دیگر را در بخش زنان و مقاله سوم را در بخش ملی _قومی بگذارد اما اگر دریک بخش بطور مثال دیدگاهها و یا زنان دو مقاله پشت هم باشد ؛ مقاله ای که قدیمی است (حتی یکساعت ) برداشته می شود. 2_ مقالاتی که بیش از 30 کامنت را با خود داشته باشد به بخش ویزه ایران گلوبال منتقل می شود3_ مقالاتی که اختصاصا برای ایران گلوبال نوشته می شود و یا در نقد مسئول سایت نوشته باشد به بخش ویژه ایران گلوبال منتقل می شود4_ صاحبان اکاننت سایت حق دارند ، هفته ای 2 مقاله از دیگران و به نقل از سایت های دیگر در یکی از بخش سایت بگذارد . این گونه مقالات تنها 24 ساعت می تواند در ان بخش قرار گیرد و سپس به بخش ارشیو می ورد . استثنا هم وجود دارد؛ اگر چنین مقالاتی ، کامنت های زیادی بگیرد به مانند بقیه می تواند در حدود یک هفته در صفحه اول بماند .5_ مقالات در بخش ویزه ایران گلوبال مدت زمان بیشتر در سایت قرار می گیرد.
6-درج مقالات قدیمی ممنوع است مگر با ویرایش جدید و یا با توافق قبلی.7_مقالات شما باید همزمان با سایت های دیگر در ایران گلوبال منتشر شود و یا اینکه منحصر به ایران گلوبال باشد. بنابراین ایران گلوبال نه تنها «سیاست های موذیانه و استاندارد های چند گانه » ندارد بلکه سایت از استانداردهای دمکراتیک و هوشمندانه پیروی می کند.