Skip to main content

جناب آبار گرامی حتما جلساتی

جناب آبار گرامی حتما جلساتی
Anonymous

جناب آبار گرامی حتما جلساتی را که برای بررسی پیشنهادات شما در مورد منشور و پیوستن سازمان شما به کمیته موقت و شورای ملی را بخاطر دارید . اگر اشتباه نکنم ،یکی از درخواستهای شما مورد قبول واقع شد و اعمال شد و درخواست دیگر شما ،با انتقاد و مخالفت شدید دوستان و بخصوص شخص بنده قرار گرفت و آن پیشنهاد شما ، چیزی نبود جز حذف بند مربوط به مخالفت با حمله نظامی .جناب آبار شما و دوست دیگر شما جناب نجم ،تنها به خاطر همین موضوع به حرکت نپیوستید و در حقیقت حمله نظامی را ،بعنوان راه حل گذر از نظام می دانستید و بر نبود مخالفت با آن در منشور اصرار داشتید
در ضمن نافرمانی مدنی و گذر دمکراتیک از جمهوری اسلامی ،یک منش کاملا سیاسی و دیپلماتیک و مورد قبول جامعه بین الملل است که برای هر جرکت اینچنینی ،باید مد نظر گرفته شود تا همراهی جامعه بین الملل را با خود داشته باشد . شما که درجایگاه استادی من قرار دارید ...

بهتر می دانید که هیچ کشوری نمی تواند از هیچ سازمان و گروهی که بخواهد بصورت خشونت آمیز بر علیه یک کشور دارای نماینده در سازمان ملل،اقدام کند ؛ حمایت کند! همانطور که دیدید با مجاهدین خلق چه کردند.
ما نیز خوب می دانیم که گذر از جمهوری اسلامی به این راحتی نخواهد بود و اتفاقا تمام تلاشمان برای پایین آوردن هزینه هایی است که میهن پرستان می دانند ،در صورت یک جنگ خانمانسوز ،چقدر هولناک خواهد بود .
نمی دانم چرا بحث نافرمانی مدنی و استراتژی مبارزه غیر خشون آمیز را شما با واژه اصلاحات ،در هم می آمیزید؟! بار دیگر شما را دعوت میکنم تا منشور پیشنهادی را بخوانید و بخصوص پارگراف اول آن را مورد توجه قرار دهید که چگونه سخن از سرنگونی نظام فاسد جمهوری اسلامی می کند .
پیشنهاد داده اید که پشتیبانان شورای ملی ایران ،این بیانیه شما را نیز امضا کنند. البته شخصا ایرادی بر این کار برای رسیدن به یک اتحاد حداکثری نمی بینم ،ولیکن احساس میشود که یکی از مقاصد همین حرکت که از ماهها قبل مطرح بود ،تحت شعاع قرار دادن حرکتهای دیگر و یا در اصل موزی سازی باشد . در عین حال متاسفانه در بیانیه شما ،موضوع فدرالیسم برای آینده سیاسی ایران ،مطرح میشود که متاسفانه شخصا می دنم که چه کسانی و با چه نیتی به دنبال این موضوع هستند تا در آینده از آن برای جدایی کامل قسمتهایی از ایران استفاده کنند ! موضوعی که با وجود یک حکومت غیرمتمرکز و دمکرات در کشور ،نیازی بر مطرح کردن آن نیست و مطمئن باشید ،با توجه به زادگاهم و شناختی که از اقوام مختلف دارم ،برای تعیین مرزهای این فدرال مورد نظر شما ،به جنگ داخلی خواهد انجامید !
و موضوع مهمتر از این نیز ،عدم مخالفت شما با جنگ است که یکی از خطوط قرمز ما می باشد و این راه را بر گفتمان و تعامل در افق سیاسی این حرکت ،خواهد بست .
پاینده ایران یکپارچه و ملت یگانه ایران