Skip to main content

ناسری گرامی، خوشبختانه یا

ناسری گرامی، خوشبختانه یا
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

ناسری گرامی، خوشبختانه یا بدبختانه! من عضو مدیریت نیستم. خوشبختانه از این جهت که اگر بودم، صد تا کار دیگر هم روی دوش من گذاشته می شد. بدبختانه این جهت که اگر عضو مدیریت بودم، احتمالا امکانات بیشتری داشتم.
در مورد یک زمانه بودن کامنتها باید بگویم که حتی تصورش هم وحشتناک است. من عکس العمل جناب سهند را به نقطه چین کردن بخشی از کامنتش منتشر کردم. البته کامنت دیگرش را که از آن هم رنگین تر بود حذف کردم. حساب کنید که تمامی این کامنتها در سایت منتشر شوند، آنوقت اینجا میشود فحش خانه. در مورد بلوک کردن آی پی هم مساله به این سادگی نیست. حالا هر کسی یاد گرفته که یک برنامه ای نصب کند و مرتب آی پی خودش را عوض کند. ما باید بگردیم و ببینیم که آی پی اصلی کدام است و هی برنامه نصب کنیم که آی پی اصلی را بلوک کند و این جنگ سایبری وقتگیرتر است.
حالا اگر بخواهیم که امکان کامنتها را حفظ کنیم، تنها

تنها دو راه برایمان می ماند: 1- کاری کنیم که هر کسی برای کامنت نوشتن ثبت نام کند. 2- همین کار پر زحمت خواندن کامنتها را که گاهی وقتها بسیار طولانی هم هستند، ادامه دهیم.
در مورد مقالات هم حق با شماست. بعضی از مقالات غیربهداشتی هستند و متاسفانه مدیریت سایت تا به حال نتوانسته است که فکری به حال این مساله بکند و چاره ای بیندیشد. خوشبختانه من در مورد مقالات مسؤلیتی ندارم ولی امیدوارم که در آینده، چاره ای برای این مشکل پیدا شود. شما هم اگر پیشنهادی در این مورد دارید، لطفا به مدیریت سایت اطلاع دهید. یک دینا از شما و کسانی که این کار را بکنند، ممنون خواهیم شد.