Skip to main content

آقای فرجاد فر، چه خوب بود که

آقای فرجاد فر، چه خوب بود که
Anonymous

آقای فرجاد فر، چه خوب بود که دلایل منطقی و اساسی خود را در قالب یک نوشته مستدل و با ارائه دلایل مستند و نه صرفا ادعایی که تا به امروز مطرح شده و ما برای جواب دادن به آنها نه وقت داریم و نه انرژی صرف می کنیم ، بیان می کردید ودر معرض قضاوت عموم می گذاشتید . اگر قرار باشد برای هر موضوعی که مخالف و موافق دارد ،وارد مبحث مناظره شویم ، باید کار و زندگی و مبارزه خود را رها کنیم و به چگونگی تاکتیکها برای غلبه بر حریف مناظره ای که معلوم نیست با کدام استراتژی و برنامه ،وارد این میدان می شود ،بپردازیم .
برای ما مهم رسیدن به هدفی است که در منشور به عینه و شفاف بیان شده است و بارها از همگان دعوت شد که بیایند و اگر لزومی بر تغییر منشور و یا روند حاضر دارند ،نظر و ایده خود را به رای بگذارند !
شما تنها و تنها به این سئوال من پاسخ دهید که چرا از به رای گذاشتن نظر خود و به معرض قضاوت گذاشتن خود در یک روند

دمکراتیک و مبتنی بر آرای اکثریت ،هراس دارید؟! که اگر هراس نداشتید و به رویکرد مثبت از سوی اکثریت ،معتقد بودید ،حتما شما هم وارد این حرکت می شدید و نظر خود را نیز بیان می کردید و با پشتیبانی اکثریت ،به کرسی می نشاندید .
بار دیگر عرض میکنم ،دلایل خود را برای موضوعاتی که مطرح کردید ،بنویسید ،و بنده نیز قول میدهم برای پاسخ به ایرادات شما ،وقت بگذارم و موضوع را برای شما و دیگر همفکرانتان ،تا جایی که در توانم باشد ،روشن سازم .