Skip to main content

جناب توکلی: ایا فکر نمی کنید

جناب توکلی: ایا فکر نمی کنید
Anonymous

جناب توکلی: ایا فکر نمی کنید که با " جمود فکری و تهی مغز" نامیدن میلیون ها انسانی که به نوعی به چیزی--- دینی و خدایی و عقابی و درختی --- ایمان دارند شما به انسانیت آنها توهین می کنید.؟ ایا بزرگتر از این توهین هم وجود دارد.؟ من اصلا میلیارد ها توده عادی مردم --- که احتمالا شما برای نشان دادن " جمود فکری و تهی مغزشان " از قمه زنی و سینه زنی ووو شان شواهد خواهید اورد------ را به کنار می نهم و در باره میلیون ها دانشمند و آکادمیسین و افراد تحصیل کرده و هنرمندان و دکتر ها مهندسین و برنده گان جایزه نوبل و معروف ترین ریاضیدانان و موسیقدانان و فیلسوفان عصر حاضر سخن می گویم که هر کدام به دین و خدایی و چیزی ماوای طبیعی ایمان دارند. ایا مارتین بوبر " جمود فکری داشت و تهی مغز بود.؟"

ایا فیزیکدان برجسته پاکستانی و برنده جایزه نوبل پروفسور عبدالسلام" جمود فکری داشت و تهی مغز بود.؟" – این شخص حتی با پول جایره نوبلش در ایتالیا یکی از معتبر ترین موسسات عالی تحصیلاتی را بنا نهاده که به دانشجویانی که بنیه مالی قوی ندارند بورس های مجانی می دهند.
ایا در همان دانمارکی که شما زندگی می کنید با اندیشه های فرد ی که " جمود فکری داشت و تهی مغر بود" و اسمش هم سورن کرگه گاررد بود و نظریه ایشان که وجود آدمی از سه مرحله" لذت های نفسانی " و " اخلاق" و ایمان" گذر می کند و عالی ترین اینها را همان ایمان می دانند و هنور که هنور است این نطریه ایشان در بین متفکران موجب بحث می شود اشنایی دارید.؟
ایا می توانید از منابع غربی حتی از دو آتشه ترین اتئیست های شان نمونه ای بیاورد که مانند شما ادمهای با ایمان را " جمود فکری و تهی مغز" نامیده باشند.؟