Skip to main content

محضر گرامی، محقق و دانشمند

محضر گرامی، محقق و دانشمند
Anonymous

محضر گرامی، محقق و دانشمند ارجمند، جناب آقای " اسماعیل آلبایراق " ، با سلام و تحیت برای طول عمر جنابعالی، بنده اولین بار است که با آثار گرانبهای شما آشنا میشوم. و با اندکی دقت نظر در آثارتان ، بنظر میرسد که دامنه تحقیقات و فحص و بحث، و همت نظر جنابعالی در نوشته تان، دارای اطلاعات وسیعی برای خوانندگان تیز بین میباشد. و برای نسل پیر و جوان آذربایجان ، در جهت شناخت افراد، و پدیده ها، حاوی اطلاعات مهمی است. جنابعالی که در این راه گام پیش نهاده اید، و بعنوان مبارزی خستگی ناپذیر، قهرمانانه زحمت میکشید، و عمر گرانمایه خود را، در این راه پر خطر، مصروف میدارید، شایسته است، برای هر چه نمایان ساختن چهره خطرناک "پانترکسیم آذربایجان" که از نظر کنجکاو، و شامخ جنابعالی، بظن قوی، کل ایران و منطقه را تهدید میکند، راه چاره ای اندیشیده شود، و با فاش ساختن این پدیده خطرناک، که تمامیت ارضی، ایران را

تهدید میکند، با چاره اندیشی مدبرانه ای که در شما احساس میشود، ایران عزیز را از هجوم پانترکهای آذربایجانی، نجات دهید. شما به عنوان پرچمدار این مبارزه، به عنوان "ستارخان" زمان، حمایت تمام گروههای ملی، و ایراندوست را پشت سر خود خواهید داشت. خوشحالی ما ایران دوستان، وعاشقان وطن، این سرزمین اسطوره ای، و مقدس نیاکان ما، با تاریخ و تمدن کهن، و فرهنگ والا، که فرزانه گانی، مثل جنابعالی را در دامن پر مهرخود، پروریده است، مایع افتخار ملت عزیز ایران و حتی جهان میباشد، و از این جهت است که، فرد دانشمند، غیور، و قهرمان مبارزی، از خطه آذری، این فرزند سلاله پاک آذربایجان، یادگار غیور ترکان، که با متانت و فاکت، و مدارک کافی ، و ادله محکم صحبت و اظهار نظر میفرمائید، و با تحقیق و جستجو، و تلاش شبانه روزی خود، دشمنان ایران را، روز به روز رسوا میکنید، بجاست که در یک دفتر جدا گانه، اسامی تمام سازمانها، تشکیلاتهای مخفی، گروه های پانترکیسم آذربایجانی، و ارگانهای ترورآنها، و اسامی تک تک افراد را، که به ترور گروهای اتنیکی دیگر دست زده اند، و جو خفقان و دوران سیاهی را در طول قرن، بر ملت عزیز ایران، و ایران عزیر تحمیل کرده اند، بپر دازید. و برای روشنگری نسل جوان ایران، بطور مشخص لیستی را، به جامعه مطبوعات ارسال فرمائید، که تمام جهان و مردم منطقه، از جنایتهای، بیرحمانه، "پانترکیسم آذربایجان" که جنابعالی با ذکاوت، و هشیاری ، خطر شیوع آن را، مدام گوشزد میفرمائید، مطلع شوند، از این رو لازم است، بطور مستند اعلام بفرمائید که در طول صد سال گذشته تا حال، یعنی چه در زمان رضا شاه کبیر، چه درزمان محمد رضا شاه پهلوی، و چه در زمان حضرت آیت الله خمینی،:
1.در چه تاریخ، در چه شهر، و یا استانی، تحت کدام نامی، در خطه آذربایجان، و یا سایر مناطق ایران، تشکیلاتهای "پانترکیستی آذربایجانی" پایه گذاری شدند.
2.اسامی این تشکیلاتها، تاریخ و مکان فعالیت آنها، که بصورت دسته جات، و یا گروه های ترور، و رعب وحشتی را که ایجاد کرده اند، برای آگاهی همگان، بطور مشخص علام بفرمائید.
3. نام پایه گذاران، و گردانندگان، و زمینه های حمایت های مالی آنها را، بطور دقیق، با نام و نام فامیلی ایشان را، بصورت لیستی جدا گانه، دراختیار عموم قرار دهد.
4. کارهای ضد ملی، تروریستی، و آشوبگری گروههای "پانترکیستهای آذربایجان" را، که در دوره های مختلف تاریخی، در ملا عام به ترور اشخاص، و یا رجال برجسته دولتی اقدام کرده اند، اعلام بفرمائید.
5. محل وقوع فجایع، و تاریخ خونبار حوادثی را، که پانترکیستهای آذربایجان ، مسبب آن بوده اند، با ذکر نام آن منطقه، و نام تشکیلات مربوطه ، رهبران و گردانندگان آن را، برای آگاهی عموم انتشار دهید. تا جامعه ایران و منطقه، از متن کتاب و بیانات افشاگرانه جنابعالی اطلاع دقیق داشته باشند، و بر ملت عزیز ایران مسجل شود، که فرزند دلاور، و لایقی مثال شما آقای " اسماعیل آلبایراق" ، با شجاعتی کم نظیر، و افتخار آفرین، مسئولیت این امر مهم را، بر دوش ستبر خویش، بطور خستگی ناپذیر حمل میکند، و در این راه پرخطر، از درگاه ایزد منان، برای وجود نازنین جنابعالی، صحت و سلامتی همیشگی، مسئلت دارم. با درود های برادرانه، سبحان آریان