Skip to main content

تظاهرات در نيويورك همزمان با

تظاهرات در نيويورك همزمان با
Anonymous

تظاهرات در نيويورك همزمان با اجلاس شوراي امنيت محكوميت دروغپردازي و همدستي كوبلر با رژيم آخوندي و حكومت مالكي درجنايت عليه بشريت......................
امروز، آخرين باري است که مارتين کوبلر در برابر سازمان ملل متحد به عنوان رئيس يونامي ظاهر مي شود، او شکست خورده است.

پاتريک کندي

خيلي از شما متشکرم، من بسيار مفتخرم كه امروز اينجا هستم. ، در برابر صحنه اي که بايد حفاظت از حقوق بشر باشد، سازمان ملل متحد. سازمان ملل متحد تحت منشور حفاظت براي کساني که بيشتر در معرض آسيب در سراسر جهان هستند تاسيس شد. امروز، منشور ملل متحد اگر مارتين کوبلر، مجاز به ادامه پخش دروغهاي خود در مورد شرايط انساني افراد حفاظت شده کمپ اشرف و کمپ ليبرتي باشد زير سؤال است چرا مارتين کوبلر به دروغ پراکني هاي خود ادامه مي دهد؟ خوب ما امروز حقيقت را مي دانيم، و حقيقت توسط يکي از کارمندانش خودش آقاي بومدرا به ما گفته شد. مارتين کوبلر يک بار ديگرسعي خواهد کرد دروغ پراکني كند، اما سازمان ملل متحد مي تواند آن دروغها را رد کند، و همه شما امروز در اينجا در مقابل سازمان ملل متحد جمع شده ايد که از سازمان ملل متحد بخواهيد دروغهاي گزارش مارتين کوبلر به شوراي امنيت سازمان ملل متحد را رد کند. آيا اينطور نيست؟

نائومي توتو- مبارز ضد نژاد پرستي- فررند اسقف دزموند توتو

ما در اينجا گردهم آمده ايم تا بگوييم که صداي مارتين کوبلر صداي حقيقي آنچه در ليبرتي رخ ميدهد نيست. گفته هاي او در مورد اپوزيسيون در برابر آخوندهاي حاکم بر ايران حقيقت ندارند. آنچه کوبلر ميگويد چيزي نيست که دنيا به آن نياز دارد. آنچه دنيا بايد بشنود موضوعي است که همه ما، کسانيکه در اينجا گرده آمده اند و در اقصي نقاط جهان از يک ايران آزاد حمايت ميکنند، ميگويند.

من در طول زندگي ام معمولا از شنيدن آنچه در سازمان ملل ميگذشت، رنج ميكشيدم. ما در نظام آپارتايد بزرگ شديم و بحث هايي را در سازمان ملل در رابطه با خودمان و مبارزه مان ميشنيديم. اما صداي خودمان خيلي به ندرت شنيده ميشد، و فقط آنچه ديگران ميگفتند که بايد اتفاق افتد به گوش مان ميرسيد.

ما ميدانيم که اولين دروغ بزرگ کوبلر اين بود که ليبرتي يک مکان امن براي ساکنان اشرف است. او گفت که ليبرتي از همه وسائل و امکانات مورد نياز آنها برخوردار است، منجمله آب آشاميدني. و گفت آنجا امن است. حال ما پس از مشاهده تصاوير ليبرتي دريافته ايم که هيچيک از اين دعاوي حقيقت نداشته است.

بنابراين امروز ما آمده ايم بگوييم که سازمان ملل نبايد به کوبلر گوش کند. سازمان ملل بايد به ساکنان اشرف و ليبرتي گوش کند. کوبلر مدعي است که ساکنان ليبرتي نميتوانند آزادانه با او صحبت کنند و رهبري مانع آن است. اما نميگويد که اگر رهبران آنها از اين هراس داشتند که کوبلر با ساکنان ليبرتي صحبت کند، پس چرا از جامعه بين المللي ميخواهند که يک هيئت مستقل حقيقت ياب به آنجا بفرستد؟ اگر اين هيئت به آنجا برسد فکر ميکنيد همه ساکنان را پنهان خواهند کرد؟ خير، آنها خواستار فرستادن يک هيئت مستقل حقيقت ياب شده اند چون ميخواهند جهان نگراني ها و تجارب ساکنان ليبرتي را از زبان خودشان بشنود. ما از سازمان ملل که دنيا را نمايندگي ميکند ميخواهيم که از آنجا بازديد کند.

ما به فلسفه سازمان ملل معتقديم و از شما ميخواهيم که در کنار ساکنان اشرف و ليبرتي بايستيد و به دروغ هاي کوبلر گوش نکنيد.

- سرهنگ وسلي مارتين فرمانده نيروهاي حفاظتي اشرف من به تازگي تحقيقاتي کردم و در ادامه دريافتم که مارتين کوبلر يکي از منفور ترين افرادي است که تا به حال من با او برخورد کرده ام، و من تلفني به طور مستقيم با مارتين کوبلر برخورد کرده ام و به دروغ و وعده هاي او که کمپ ليبرتي يک مکان بسيار امن و مطمئن خواهد بود گوش کرده ام
مارتين کوبلر بايد جوزف گوبلز، وزير تبليغات آدولف هيتلر بوده باشد. اين گوبلز بود که گفت دروغ هرچه بزرگتر، بيشتر باور مي شود و اين دقيقا همان چيزي است که مارتين کوبلر انجام مي دهد.

.