Skip to main content

شما درست میفرمائید با انضمام

شما درست میفرمائید با انضمام
Anonymous

شما درست میفرمائید با انضمام کرمانشاه و ایلام و زنجان و آذربایجان شرقی‌ و غربی و همدان به رویاهای اوجالان حقوق ابتدائی کردها تامین میشه ادامهٔ بدید.

نویسندگان آذری هم تهران و کرج و گیلان و اراک و همدان و استانهای آزربیجان شرقی و غربی و کرمانشاه و کردستان ایران رو به نقشه جمهوری آذربایجان ضمیمه کنند تاا حقوق آزریها تامین بشه.

نویسنده‌های سیستان و بلوچستان هم این استان راا به همراه هرمزگان و خراسان جنوبی و بخشهائ از کرمان و رو به نقشه بلوچستان پاکستان ضمیمه کنند و در کنار هر مقاله و خبری از جندالله قرار بدهند تاا حقوق ابتدائی بلوچ‌ها تامین بشه.

نویسندگان عرب هم خوزستان و بوشهر و چهار محال بختیاری و کهکولیه و اصفهان رو به نقشه عراق و کویت ضمیمه کنند و تو صفحه اول در کنار هر مطلبی راجع به عرب‌های خوزستان در صفحه اول چاپ کنند تاا حقوق ابتدای عربها تامین بشه...

نویسندگان ترکمن هم با ضمیمه کردن گلستان و خراسان شمالی‌ به ترکمنستان و قرار دادن آان در کنار هر مطلبی مربوط به این مردم به ابتدائی‌ترین حقوق این مردم توجه کنند

دوست عزیز خواننده رو چی‌ فرض کردی پای استدلالت از ریشه لنگه و این کارت جنجالی است و به اعتبار سایت ایران گلوبال بطور جدی صدمه میزانه و آررو به تاا حد یدک بولتن حزبی پایین می‌آره.

منتظر جواب از سوی مسؤلین منطقی‌ رتر وبسایت میمانم