Skip to main content

متوجه شدم

متوجه شدم
Anonymous

متوجه شدم

جعل و تعریف و دروغ در ایران گلوبال جدیدا آزاد شده.

دوست عزیز این "نظر متضاد و متفاوت" نیست بلکه این جعل و دروغ است

اینجا اصل خبر در حاشیه است و بهانه برای قرار دادن این نقشه جعلی و دروغین در صفحه اول سایت.

پس این آزادی را هم به نویسندگان همه اقوام ایرانی می‌دهید که در کنار هر خبر یک نقشه جعلی بگذارند و بخشی از مملکت را به کشورهای همسایه الحاق کنند? دوباره تکرار می‌کنم به دلیل آزاد بودن "نظر متفاوت و متضاد" در ایران گلوبال نقشه‌هایتان را چاپ کنید:

با انضمام کرمانشاه و ایلام و زنجان و آذربایجان شرقی‌ و غربی و همدان به رویاهای اوجالان حقوق ابتدائی کردها تامین میشه ادامهٔ بدید. نویسندگان سیستان و بلوچستان هم این استان را به همراه هرمزگان و خراسان جنوبی و بخشهائ از کرمان و رو به نقشه بلوچستان پاکستان ضمیمه کنند و در کنار هر مقاله و خبری از جندالله قرار بدهند تا حقوق ابتدائی بلوچ‌ها تامین بشه. نویسندگان عرب هم خوزستان و بوشهر و چهار محال بختیاری و کهکولیه و اصفهان رو به نقشه عراق و کویت ضمیمه کنند و تو صفحه اول در کنار هر مطلبی راجع به عرب‌های خوزستان در صفحه اول چاپ کنند تا حقوق ابتدای عربها تامین بشه.نویسندگان آذری هم تهران و کرج و گیلان و اراک و همدان و استانهای آزربیجان شرقی و غربی و کرمانشاه و کردستان ایران رو به نقشه جمهوری آذربایجان ضمیمه کنند تا حقوق آزریها تامین بشه.

نویسندگان ترکمن هم با ضمیمه کردن گلستان و خراسان شمالی‌ به ترکمنستان و قرار دادن آن در کنار هر مطلبی مربوط به این مردم به ابتدائی‌ترین حقوق این مردم توجه کنند