Skip to main content

آقای روحانی ,سالی که نکوست از

آقای روحانی ,سالی که نکوست از
Anonymous

آقای روحانی ,سالی که نکوست از بهارش پیداست


آقای روحانی ,سالی که نکوست از بهارش پیداست
تدارک دیده میشود قریب دو هفته دیگر با مراسم پر طمطراق وپر هزینه ای تحلیف آقای حسن روحانیرا برگزار کنند که گویا در مملکت همه چیز رو براه است, مملکت گل وبلبل است و مردم هم هیچ نگرانی و دغدغه ای ندارند و رئیس جمهوری شان هم الحمدللاه در کمال دموکراسی برگزیده شده است.
آنطوریکه از مطبوعات و غیره حاصلمان میشود, قرار است مهمانان عالی مقام ومفتخر به نشان های دموکراتی هم از خارج: از قبیل کارزای از افغانستان , مقام عالی رتبه ای از سوریه بشار اسد, مستر استراو از انگلستان و از ونزوئلا.... و الا آخر به عظمت این مراسم تحلیف رونق دهند.
مرا به یاد جشن های تاجگذاری و 2500 ساله شاهنشاه عدالت پرور و آریا گهر!!! ایران محمد رضا مرحوم!!!! می اندازد که ملیونها دلار را در تهران و خرابه های پاسارگاد به هوا پف میکرد ودر بغل گوشش درتهران جنوبی مردم درآلونک ها میخوابیدند و روستائیان در اطراف همان پاسارگادش , دنیای دیگری را غیر از فقر و فلاکت نمیشناختند.
حالا مملکتی که قادر نیست لا اقل قسط های قرضی خود را به بانک جهانی به پردازد, مملکتی که عملا ور شکسته است و پرداخت حقوق کارمندانش را شش ماه به عقب می اندازد, مملکتی که به زلزله زدگانش در آزربایجان یک سال است وعده و وعیدهای تو خالی میدهد, با کدام دستورات قرانی و اسلامی و امام زمانی پول فقیر و فقرای این مملکت را خرج می کند که به یکی جشن تحلیف بگیرد؟
سالی که نکوست از بهارش پیداست, روحانی شان هم همان است که دیگرانشان بودند.
بی خیال, مردم بدرک گرسنه اند.

آراز سلیمانی