Skip to main content

آقای دوشوکی محترم

آقای دوشوکی محترم
Anonymous

آقای دوشوکی محترم
بسیار خوب منویات درونی خود را بر ملا کردید. من به عنوان کسی که تا به حال دورادور با فعالیتهای شما آشنا بودم، گمان می کردم که شما از فعالانان ضد شوونیسم هستید ولی ماشاء اله می بینم در خارجه، کمال هم نشین کاملا در شما اثر کرده و خود یک پا شوونیست شده اید. شما نمی توانید موردی را مثال بیاورید که از نویسندگان و یا کامنت گذاران این سایت حتی یک بار خود را پان ترک و حقوق بگیر ترکیه معرفی کرده باشد، اما ظاهرا از نظر شما انگ زنی و اتهام پراکنی نیازی به دلیل و برهان ندارد و همین که اکانت ایران گلوبال را داشته باشید به طریق اولی دارای حق توهین هم خواهید بود.

من در چند سالی که مطالب ایران گلوبال را دنبال کرده ام و گاهی کامنتی هم گذاشته ام، تا به حال جز چند مورد کوچک، آن هم از سوی یک یا دو کامنت گذار مصداقی برای توصیفات سراپا توهین و اتهام شما ندیده ام. این که شما کسانی را که طرز فکر آنها را نمی پسندید، پررو و هتاک می دانید، قطعا نشانه کمرویی شما نیست.
اگر شما مشکلاتی با حکومت ترکیه دارید می توانید در افشانی های خود را به محضر خود آنان ببرید نه اینکه میدان را از بزرگانی چون آالیارهای عزیز و جناب شاملوها خالی ببینید و صدای خود را به نحو آزار دهنده ای بلند کنید. اگر بخواهم مثالی از "رگبار فحاشی و افترا" بیاورم، قطعا نمونه ای بهتر از این به اصطلاح مقاله شما نخواهم یافت. البته هم ذات پنداری شما با تروریستهای پ ک ک کاملا قابل درک است. چرا که از نظر شما همین که این گروه مانند مبارزین جندالله و جیش العدل، سر اسرای خود را از تنشان جدا نمی کنند، انسانهای مترقی ای به شمار می آیند.
آقای عبدالستار دوشوکی، این کلام را آویزه گوش خود کنید، ملت ترک آذربایجان، از هر قشر و گروه و طبقه ای، در طول تاریخ این سرزمین، برعلیه هیچ قوم و قبیله ی هموطنی سلاح برنداشته و خون هموطنی را نریخته است و بالعکس در تمام تهدیدات داخلی و خارجی همواره در جایگاه رهبری و خط مقدم نبرد قرار داشته است. جایگاه خود را بدانید. اگر هم می خواهید مطرح باشید روشهای بهتری وجود دارد، از آن روشها سود ببرید.