Skip to main content

جناب دوشوکی همین که پاسخگوی

جناب دوشوکی همین که پاسخگوی
Anonymous

جناب دوشوکی همین که پاسخگوی انتقادات بودید از شما متشکرم. ولی روی سخن شما در ایران گلوبال با آذربایجانی هایی است که به زعم شما از سیاستهای درست و نادرست دولت ترکیه حمایت می کنند. اگر لحن شما صرفا انتقادی و مبرا از تهمت زنی های گوناگون بود، هیچ اعتراضی بر آن وارد نبود. اما شما چنین نکردید و از دایره انصاف خارج شدید.
شما افراد حاضر در ایران گلوبال را متهم نموده اید "منظورم طرفداران ایرانی یا به عبارتی ناسیونالیست های ترک دو آتشه طرفداران گرگ های خاکستری ترکیه ... که ... ایران گلوبال را قرق کرده اند" اگر موارد فوق تهمت نبوده و شما برای این اتهامات سندی در اختیار دارید، لطفا آنها را ارائه دهید.

. افرادی از این مجموعه که نماد گرگ را تبلیغ و یا به خود منتسب کرده باشند.
2. افرادی از این مجموعه که بابت نوشته هایشان در اینجا از ترکیه پول گرفته و اجیر این کشور باشند.
3. افرادی از این مجموعه که خود را پان ترک قلمداد کرده باشند.
4. افرادی از این مجموعه که از داعش دفاع کرده اند.
یا اینکه اینها صرفا تصورات و حدس وگمان شماست که اگر چنین باشد که سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و هر کس هر اتهامی که بخواهد با تکیه بر گمان خود بر دیگران وارد خواهد کرد.
واقعیت این است که هدف اصلی از مطرح نمودن انواع نفرت پراکنی ها بر علیه کشور ترکیه در ایران گلوبال نه خود ترکیه بلکه ترکان آذربایجان است. در واقع تهاجم به ترکیه اسم رمز حمله به آذربایجان است و ما آذربایجانیها خوب این پیام را درک می کنیم در غیر اینصورت چرا تهاجم مشابه ای برعلیه پاکستان صورت نمی گیرد که به مدت چند دهه است، با حمایتهای علنی و پنهانی از طالبان، افغانستان را به خاک و خون کشیده است. یا چرا به دولت فاشیستی ارمنستان انتقاد نمی کنید که تحت حمایت روسیه بیش از یک میلیون آذربایجانی را از سرزمینهای اجدادی خود آواره کرده است؟ ما آذربایجانی ها حق داریم به سرنوشت برادران هم زبانمان در ترکیه علاقمند باشیم و این موضوع فقط به خود ما مربوط می شود نه کسی دیگر.
اما جناب دوشوکی شما در مورد ترکیه هم مرتکب تهمت زنی شده اید.
شما ترکیه را متهم به حمایت از داعش می کنید و از بی تفاوتی غرب در برابر این موضوع ابراز تعجب می کنید. چه مدرکی برای دفاع از این اتهام جز شایعه پراکنی های حامیان اسد دارید؟
شما پسر و داماد اردوغان را به ارتباط با داعش متهم کرده و آنقدر این موضوع برای شما عیان است که نیاز به بیان نمی بینید. آیا آن عکس کذایی با دو مغازه دار مسلمان مدرک شماست. اگر مدعی هستید که آنها داعشی هستند، می توانید نام آنها را بگویید.
در مورد عبور و مرور هزاران تانکر نفت داعشی، آیا شما این تانکرها را دیده اید و یا خبرگزاری معتبری این موضوع را تایید کرده است.
نوشته اید که ترکیه در کشتن منتقدان خود دست کمی از رژیم اسد ندارد و طاهر ایلچی را مثال آورده اید، آیا شما تحقیقات خاصی کرده اید که با این سرعت به نتیجه رسیده اید؟ آیا نمی دانید که اعضای پ ک ک در ابتدا شروع به تیراندازی کرده اند که در این تیراندازی دو پلیس ترکیه هم به شهادت رسیده اند؟
اتهام کشتار ارامنه در زمان عثمانی هم که جای خود را دارد و ارتباط آن با جمهوری ترکیه مشخص نیست. مثل این است که مثلا جنابعالی دولت اوباما را به کشتار سرخپوستان در چهارصد سال پیش متهم کنید!
اما در مورد شوآف کوبانی، برادر من، زمانی که داعش عزم عین العرب را کرده بود مردم این شهر از عرب و کرد در داخل ترکیه در امنیت کامل به سر می بردند و کسانی که در دام افتاده بودند همان تروریستهای پ ک ک و پ وای دی بودند که ترکیه به دلایل امنیتی و ممانعت از دستیابی آنان به سلاحهای پیشرفته در برابر کمک تسلیحاتی به آنان مقاومت نمود و آخرالامر با صدور اجازه به ورود پیشمرگان کرد عراقی حسن نیت خود را در مبارزه با داعش به اثبات رساند. جند ماه بعد پ ک ک با اقدامات تروریستی خود در ترکیه و پی وای دی با اقدام بر علیه بشریت بر علیه ترکمنها در شمال سوریه که مورد محکومیت سازمان ملل نیز قرار گرفت، حقانیت تصمیم دولت ترکیه را به اثبات رساند.
البته قصد من حمایت بی قید و شرط از دولت ترکیه نیست و قطعا آنها نیز در مقاطعی دچار اشتباهاتی بوده اند.
اینجانب با توجه به احساس مثبتی که از پیش در مورد شما داشتم لازم دیدم این چند خط را بنویسم و امیدوارم شما وارد این بازی شوونیستی نشوید. در هر حال صلاح خویش را خسروان دانند.
با احترام