Skip to main content

کارای گرامی

کارای گرامی
دكتر عبدالستار دوشوكي

کارای گرامی
بنده همیشه انتقاد پذیر بوده و هستم و همیشه از انتقاد استقبال می کنم. از انتقاد شما و بقیه دوستان سپاسگزارم. بعقیده من برخی از انتقادات شما و بقیه دوستان نسبت به نوشتار من وارد است. انتقاد را می پذیرم که از منظر برخی جنبه های املایی و جملات انشایی، از عباراتی استفاده شده که به نظر بعضی از هموطنان محترم تند هستند. این انتقاد را نیز می پذیرم که اصولا چرا باید وارد چاه مجادلات جنگ هفتاد و دو ملت بین پان ایرانیستها و پان ترک ها و پان فلان و بهمان ها می شدم. عقل سلیم حکم می کند که نباید وارد اینگونه بحث ها و جدل های "فرقه ای" شد. زیرا بجز پرتاب اتهام و درشت گویی و درشتخویی، عاید دیگری نخواهد داشت. از این منظر انتقاد وارد است. در مورد ارائه مدارک و ادله در مورد گفته هایم، انتقاد شما نیز وارد است. چون بسیاری از این ادله ها را تلویزیون انگلیسی زبان روسیه در طی چند روز اخیر مدعی شده

مدعی شده است. سوال اینجاست، اگر روسیه همه اینها را برای مدتها می دانست و مدرک و دلیل هم داشت، چرا آنها را قبلا ارائه نکرده بود؟ چرا ترکیه را همپیمان و متحد خود می دانست.

بلی! این مسائل آنقدر پیچده است که هر نوع نوشتار می تواند فقط به بخشی از حقیقت بپردازد، و نیمه دیگر حقیقت را پنهان نگه دارد. این نوشتار نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتقاد بر آن وارد است. متاسفانه شما خودتان تند نوشته اید و ارمنستان را فاشیستی خوانده اید و و و و غیره. اما بهر حال رطب خورده منع رطب چون كند؟