Skip to main content

جناب توکلی گرامی،... کاربری

جناب توکلی گرامی،... کاربری
ناصر کرمی

جناب توکلی گرامی،... کاربری بنام فولادی، در مطرح کردن سئوال خودش از واژهء وضیع( پست و پلید) و تأثر استفاده کرده است، قرار بر این هست، که شما در این فضای مجازی زمینه ای دمکراتیک برای بیان اندیشه و تبادل نظر را فراهم سازید. حداقل از کاربران خود بپرسید که چرا فردی را پست و پلید مینامند، دلیل و منطق آنها آنها چیست، چرا اگر نقد مستند و با پشتوانه ای دارند، آنرا با فرهنگی متین و و گویا مطابق با اصول نگارش دمکراتیک مطرح نمیکنند ؟، ولی متأسفانه شما بدون هشدار و یا تذکری مؤدبانه به چنین افرادی پاسخ میدهید.
هر گاه موج و جو حاکم بر سایت منطقی و پژوهشی میشود، گروهی با نداشتن دلیل و برهان و نقد سازنده زبان و فضای فحاشی و توهین را باز میکنند، از جمله خانم هایده ترابی.


من برای چندمین بار تکرار میکنم، در مطالبی که انتشار میدهم، هیچگونه توهین به کسی و یا فردی نبوده و نیست، بلکه واقعیّتهای موجود و بروز شدهء جوامع پویا و محقق امروزی است. در مقابل به هیچ کسی اجازه نمیدهم که زبان توهین را باز و یا گردن کشی کند، چرا که پاسخگوی مطالب خود هستم. شما هم اگر از وجود و همکاری افرادی مانند من با سایت نگران هستید، و میدانید که بدون حضور ما مسائل در سایت بهتر پیش میرود، شفاف مطرح کنید، امّا افسار گروهی را بر ما باز نکنید.