Skip to main content

تنها راه نابودی جمهوری اسلامی

تنها راه نابودی جمهوری اسلامی
Anonymous

تنها راه نابودی جمهوری اسلامی تجریم اقتصادی همه جانبه و کمرشکن بود که متاسفانه بنظر می رسد خود دستگاه حاکمه آمریکا بدش نمی آید اینها بمانند همیشه سربزنگاه در سخت ترین شرایط بداد رژیم می رسند
من همیشه همه جا می گویم شاه یک مهره بود این اواخر اطاعت نمیکرد و قصد اتمی کردن ایران اقتصادی برابر فرانسه خواهان شد برش داشتند و خمینی مهره آمریکا بود به چندین دلیل میتوان توطئه بودن انقلاب ایران را اثبات کرد یکی اینکه چرا شاه خمینی را نکشت فقط تبعید کرد دوم چرا شاه یا سیا در نوفل لوشاتو خمینی را با یک تک تیرانداز نکشت براحتی میتونستند بیندازند گردن عوامل دیگر یا چرا ناو آمریکایی مستقر در خلیج فارس هواپیمای امام را نزدند همانطور که سال 67 هواپیمای مسافری ایران را زدند یا چرا ارتش ایران در زمان ورود امام کاری نکرد چرا آمریکا وسایل ضد شورش را علیرغم درخواست شاه به او نفروخت؟!

در یک کلمه خمینی مهره خود آمریکا بود و خامنه ای نیز امروز راه او را ادامه می دهد چرا بی بی سی از هر که دفاع کند او پیروز می شود؟ بنابراین چرا بمردم دروغ می گویید منافع دولت آمریکا در بودن نظام جمهوری اسلامی است آخر کدام ملت در قرن اسلحه و سلاحهای ضد شورش با تظاهرات توانست حکومتش را تغییر دهد مردم دست خالی اند و ناتوانند تنها راه نابودی رژیم خود دولت آمریکاست درست در وقتیکه رژیم داشت بواسطه تحریم نابود می شد بدادش رسید و تحریمها را لغو می کنند چرا بجای افغانستان و عراق به ایران حمله نکردند!!!

در زمان محمد کفار مکه او را بمدت 3 سال در شعب ابیطالب تحریم کردند اگر خدا بداد محمد یعنی حفظ دینش نرسیده بود و موریانه عهدنامه را نمی خورد محمد و دین او و تمام یارانش نابود می شدند در این 3 سال خدیجه همسرش از گرسنگی بواسطه تحریم ها مرد بچه ها یکی پس از دیگری از گرسنگی و بیماری تلف شدند. ..
بیندیشید اگر تحریمها را لغو نمی کردند بخدا قسم کار نظام ظرف ده سال تمام بود صبر و تحمل نداشتند از غنی سازی و اتمی شدن نظام خودشان را یا گول زدند یا ترساندند آخر اینها برفرض بسازند بمب اتم را نمی توانستند سر اسراییل بیندازند آمریکا هم که برد موشکهاشون نمی رسید اگر سر اسراییل اتم می انداختند لبنان و فلسطین هم نابود می شد این نظام 1 روزه بوجود نیامده بود انتظار داشتند با تحریم ظرف 10 سال از بین برود حداقل سی سال زمان می برد راهش تدبیر صبر استقامت سیر کردن روسیه و چین و افزایش فشار بر دولت نظام بود افسوس که روایت امام صادق "خدا رو شکر می کنم که دشمنان ما را احمق آفرید" متاسفانه متاسفانه در مورد غرب و آمریکا و اسرائیل در قبال ایران کاملا صدق میکرده و می کند و با این راهی که می روند خواهد کرد. .. .
اما بد نیست بدانید اینها اولا سنگرهاشون را خارج کشور بردند تا بترسانند چون ضعیفند و قبل از حمله دیگران بداخل مرزها پیشدستی کرده اند دوما اینها بیشتر فکر منافع امتند تا ملت با این کار معیارهای خود برای موفقیت را بالا برده اند و راز موفقیت نیز همینست "معیارهای خود را بالا ببرید" اگر به کمترین ها قناعت می کردند امروز همان را از دست داده بودند سوما اگر غرب در برابر اینها کوتاه بیاید هدف آتی و عالی اینها در نهایت برقراری حکومت جمهوری اسلامی در قلب واشنگتوون و لندن و پاریس است تنها راه نابودی این نظام یک کلمه است
آشنایی مردم ایران با فرهنگ نودیسم اول حجاب اختیاری بعد لباس اختیاری!!
والسلام