Skip to main content

جناب آ.آئلیار

جناب آ.آئلیار
Anonymous

جناب آ.آئلیار

اول: اینکه شما از معرکه‌گیری منسوبین به فاشیسم فارس جهت نفرت‌پراکنی و لجن‌پراکنی بر علیه فعالان ملی حرکت ملی آزربایجان جنوبی استفاده و یا به عبارت بهتر «سوء استفاده» نموده‌اید و در کوران لجن‌پراکنی بر علیه فعالان ملی آزربایجان جنوبی مقاله‌ی «تورک‌ستیزانه» و ضد آزربایجانی اسماعیل آل‌بایراق را منتشر نموده‌اید جای تأمل فراوان داشته و صد البته دم خروس از پشت این فرصت‌طلبی آنقدر بیرون زده است که نیازی به بحث و توضیح ندارد.

دوم: عنوان این مطلب شما این است "اینان جنبش عدم خشونت آذربایجان را به لجن کشیده اند". برای شما که نه فقط بارها و بارها اثبات نموده‌اید که اعتقادی به حرکت ملی آزربایجان جنوبی نداشته و دشمنی خود را نیز با آن به اثبات رسانده و جهت محو آن و درآوردنش به خدمت فاشیسم فارس تلاش نموده‌اید نباید اینکه کسانی چه کنش و واکنشی دارند ارتباطی داشته باشد.

شما با نوشته‌های تورک ستیزانه‌تان نشان داده‌اید که خارج از حرکت ملی آزربایجان جنوبی و یکی از تخریبگران آن هستید پس اجازه دهید نه ایران‌گرایان و فارس‌گرایان افراطی مثل شما بلکه کسانی که در داخل حرکت و دلسوز آن هستند خودشان تصمیم بگیرند چه کنش و واکنشی داشته باشند.

سوم: در ابتدای مطلب نوشته‌اید "با اعمال شماها من در برابر شونیستها شرم میکنم که چیز بنویسم. نگونبختان من کی میخواهید بخود آیید؟". بکار بردن این کلمه‌ی «نگونبخت» آنقدر اهانت‌آمیز می‌باشد که یقین داشته باشید اگر در جایی خارج از این فضای مجازی بی در و پیکر جرأت به زبان آوردن این کلمه‌ی بغایت تحقیرآمیز را می‌یافتید با پاسخ استخوان‌شکنی مواجه می‌شدید گویا شما دچار توهم شده و «نگون‌بختی» خود را به فعالان حرکت ملی آزربایجان جنوبی تسری می‌دهید. شما مگر بغیر از تخریب حرکت ملی آزربایجان جنوبی چیزی هم نوشته‌اید که اکنون کسی انتظاری داشته باشد که در جهت موافق آن چیزی بنویسید!؟ و اصولاً مگر کسی از شما انتظار دارد که از چیزی دفاع نمایید!؟ اینکه شرم بکنید یا نکنید به خوتان ارتباط دارد اما لطفاً شرم خود را به حرکت ملی آزربایجان جنوبی نچسبانید. فعالان و دلسوزان واقعی حرکت صلاح آن را بهتر از شما می‌دانند و شما اصلاً نباید خود را در جایگاهی تصور نمایید که در مقابل چیزی یا کسی احساس شرمگین بودن داشته باشید و اگر شرم کردنی هم وجود داشته باشد باید در قبال تخریبات خود در مقابل حرکت ملی آزربایجان جنوبی شرمگین باشید. کسی انتظاری از شما جهت پاسخگویی ندارد اصولاً حرکت ملی آزربایجان جنوبی بخاطر تقابل با فاشیسم فارس شکل گرفته و فعالان آن مدتهاست که پاسخ ....هایی مثل عبدالستار دوشوکی، اقبال اقبالی، ناصر کرمی و ... را می‌دهند شما بهتر است خود را کاسه‌ی داغتر از آش ننمایید. یقین داشته باشید نژادپرستی عریان و تورک‌ستیزی‌های عریان این جماعت متوهم بدون پاسخ نمانده و نخواهد ماند.

چهارم: گرچه هدف مغرضانه‌ی شما این است که در پوشش «یکی به نعل یکی به میخ زدنها» دشمنی خود را با استقلال آزربایجان جنوبی به نمایش گذاشته و جهت ممانعت از فروپاشی ایران آرمانی‌تان تلاش نمایید اما قبلاً هم به شما نوشته بودم در آزربایجان جنوبی هیچگاه انگشتی هم بخاطر ایران بالا نخواهد رفت این صرفاً حرف من نیست روند و جهتگیری حرکت ملی آزربایجان جنوبی کاملاً گویای جدا نمودن خود از «ایران» می‌باشد و شما اینجا هر قدر هم داد زده و گلو پاره کنید حرکت ملی آزربایجان جنوبی راه خود را رفته و خواهد رفت. اصولاً باید این ایران عزیز شما ارزشی برای حرکت ملی آزربایجان جنوبی داشته و این حرکت «هدف مشترک» با استعمارگران فارس داشته باشد تا بخواهد خود را قربانی آزادی ملت فارس از بند رژیم ولایت فقیه نماید. گرچه ملت آزربایجان جنوبی از ظلمها و ستمهای رژیم‌های پهلوی و اسلامی دردها در سینه دارد اما نسل جدید حرکت ملی آزربایجان جنوبی به بلوغ لازم رسیده و صرفاً به منافع آزربایجان جنوبی فکر می‌کند و دیگر با تکرار اشتباهات نسل‌های قبلی خود را در تنور فاشیسم فارس ذوب ننموده و جاده صاف کن ملت فارس برای رهایی از شر این رژیم خونخوار نخواهد شد. ملت تورک آزربایجان جنوبی با تمام وجود به این درک رسیده که نباید خود را قربانی گذار حکومت از «فاشیسم اسلامی-فارسی» به «فاشیسم آریایی-فارسی» نماید و کسانی که هنوز در نوستالژی شکست‌های خود در مقابل این رژیم غوطه‌ور بوده و دشمنی‌های خود با این رژیم خونخوار را با پیش انداختن ملت آزربایجان جنوبی می‌خواهند تسویه نمایند کاری از پیش نخواهند برد. راه «آزربایجان جنوبی» و «ایران» از هم جداست آینده این را بیشتر اثبات خواهد نمود.
امیدوارم مسئول کامنتها اگر این مطلب بغایت اهانت‌آمیز را منتشر نموده از سانسور نمودن پاسخ آن خودداری نماید