Skip to main content

ائلیار گرامی، من از شما

ائلیار گرامی، من از شما
Anonymous

ائلیار گرامی، من از شما تشکرمیکنم. تشکر نه فقط بخاطر دفاع از من در برابر تهدیدها بلکه بیشتر به این علت از شما تشکر و قدردانی میکنم که با جریان دیکتاتوری و سرکوبگر موجود در جنبش آزادیخوانه و دمکراتیک آذربایجان با شجاعت و جدیت مبارزه میکنید.
نوشته شما تحت "عنوان اینان جنبش عدم خشونت آذربایجان را به لجن کشیده اند" برای انسانهای آزادیخواه و مدافع دمکراسی بسیارمفید و ارزشمند می باشد. چونکه این نوشته کسانی را نقد و افشا میکند که میخواهند در آذربایجان قلمها را بشکنند، آزادی بیان، آزادی عقیده را نابود کنند و دیکتاتوری و استبداد خود را حاکم کنند.

نوشته من در رابطه با شعارها باعث شد باز مدافعان ایدئولوژی پانترکیسم ماهیت ضد دمکراتیک خود را نشان دهند. افکار، روشها و عملکردهای ضد دمکراتیک بوزقوردها در آذربایجان برای ما واضح و شناخته شده هستند. از تهدید آقای طهرانی من تعجب نکردم و انتظار چنین تهدیدهایی را داشتم. این اولین بار یا چندمین بار نیست که من از طرف بوزقوردها تهدید میشوم. من مقصر و عامل اصلی این برخوردها را نه در اشخاصی مثل آقای طهرانی بلکه در ایدئولوژی و افکار ناسیونالیسم افراطی و پانتورکیستی آنها می بینم که صادق ترین و پاکترین مبارزین آذربایجانی را به مسیری انحرافی هدایت کرده و آنها را به شیوه و اقدامات ضد دمکراتیک و ضد آذربایجانی وادار میکند.
پانترکیستها و ملی گرایان افراطی مخالفان خود را مانقورت و ساتقین میدانند که در مکتب و باور آنها جزای مانقورت مرگ است و بقول آقای طهرانی در زمان مناسب با ترور آنها را از سر راهشان بر میدارند.
اگرکسانی مثل ما از تهدید و مرگ هراسی داشتند هرگز دهها سال از زندگی مان را به مبارزه در راه آزادی و عدالت اجتماعی اختصاص نمیدادند. برای من آزار دهنده این است که این جریانات انحرافی جنبش رهایی بخش آذربایجان را با سیاستها و عملکردهای ضد دمکراتیک به انزوا، ضعف و شکست هدایت میکنند.

ائلیار عزیز بار دیگر از نوشته، کامتت شما و همه زحماتی که متحمل میشوید سپاسگرارم.

اسماعیل