Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
چرا دمیرتاش در مورد سرنگونی جنگنده روس هیچ چیز نگفت؟
گوناز تی وی : رهبر حزب کردی بدلیل رسوایی ، خاموش شده است
به گزارش گوناز تی وی چندین روز از سرنگونی جنگنده روس توسط تورکیه می گذرد با این حال دمیرتاش رهبر حزب دموکراتیک خلق ها دم بر نیاورده است. او روزها خاموش بود و اطرافیانش دلیل سکوت وی را عمل جراحی عنوان کرده بودند با اینحال وی در مراسم تشییع جنازه طاهر ائلچی رییس کانون وکلای دیاربکر حضور یافت و در آن سخنرانی نمود در حایکه وضعیت وی بسیار خوب به نظر می رسید.
در حالیکه هنوز هم بحران اسقاط جنگنده روس فروکش نکرده است دمیرتاش باز هم در اینباره لب به سخن نگشوده است. این در حالیست که وی تا پیش از این حادثه همه روزه در جلوی دوربین ها حاضر می شد و در مورد مسایل مهم کشور نظر خود را ابراز می داشت.

اما به تازگی در شبکه های اجتماعی ویدئویی از صلاح الدین دمیرتاش منتشر شده است که به سرعت در حال باز نشر است و توجه کاربران را جلب کرده است. در این ویدئو دمیرتاش خطاب به حزب حاکم می گوید که "در مقابل ما(کردها-کردهای سوریه و تورکیه) انگشتتان را به نشانه قدرت حرکت می دهید و ما را می ترسانید در این یک هفته سه بار حریم هوایی تان (توسط روسیه) نقض شده است . یک بار هم به پوتین انگشت سبابه تان را حرکت دهید و او را هم بترسانید ببینیم که آیا قادرید؟

این گفتگوهای دمیرتاش مربوط به گذشته نزدیک است اما در بعد از این سخنان تصویری از کمدین مشهور تورکیه جم ییلماز منتشر می شود که وی را به سخره می گیرد(البته جم ییلماز یم استنداپ چی هست و او را مسخره نمی کرد بلکه از قطعه ای از اجرای وی در این ویدئو استفاده شده است )
به نظر میرسد دمیرتاش هیچگاه تصور نمیکرد که ترکیه جرات اسقاط جنگنده روس را داشته باشد و از این رو شرمگین شده است البته مسئله همکاری کردهای پ ی د سوریه که شاخه ای از پ ک ک هستند با روسیه و رژیم اسد را که از قبل مطرح بود نباید نادیده گرفت.این ویدئو را تماشا کنید .
برای مشاهده ویدئو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.
برای مشاهده ویدئو درفیسبوک اینجا کلیک کنید.