Skip to main content

صد آفرین به آقای بهزاد

صد آفرین به آقای بهزاد
Anonymous

صد آفرین به آقای بهزاد خوشحالی با این نوشتۀ بسیار وزین وعمیقش، متاسفانه روشنفکران متوهم تمامیت خواه و کمونیستهای اهل بوق ایرانی حقیفت مدرنیته را نخواهند پذیرفت تا چه رسد به مردم متوهم عادی، اما جبر تاریخ حقانیت حقوق بشر را به این منکران طلوع آفتاب دیکته خواهد کرد. اگر این آقایان در روی کره زمین زندگی می کردند بلکه راه حل مناسب حال آنها پیدا می شد. دریغا اندیشه و فکر آنها خیلی تخیلیست یعنی با دنیای رئال ما خیلی فرق دارد . آنها فکر می کنند برای همیشه پتانسیل کم ظرفیت فارس را با جو سازی و های هوی با حذف سایر پتانسیلهای قوی موجود بنام ملت ایران جا زده و به معترضین هویتهای دیگر بگویند چه خبر ! ملت ایران اله می کند بله می کند . منظور آنها از اصطلاح ملت ایران همان ملت فارس هست.

اینها خیلی ترسو بوده و از هر تغییر از هر رفرم فرار می کنند ، حتی اگر این تغییرات این دگرگونیها مثبت باشد . آخر کی از حذف پتانسیلهای مملکت خود راضی میشود ؟ آخر کدام عاقل بجای ایجاد رقابت سالم بین پتانسیلهای وطنش در صدد تخریب آنها یا در صدد رو در رو قرار گرفتن آنها می شود ؟ آخر در کجای دنیا هویت یک چهارم یک کشور از امتیاز صد در صد بر خوردار می شود و سه چهارم بقیه یا حذف یا انکار یا صاحب هیچ امتیاز ؟
این متوهمین اگر از دنیای القای خود ساخته و دور از واقعیت خود دست بردارند ! بلکه همۀ ملل با هویت مستقل خود در کشورهای متحد آیندۀ ایران جواب خوبی به امیال آنان نیز باشد. اگر چه منظور آقای بهزاد خوشحالی را نفهمیدن !