Skip to main content

جناب ع.ب.تورک اوغلی

جناب ع.ب.تورک اوغلی
Anonymous

جناب ع.ب.تورک اوغلی

ممنون از نظر شما. در این سایت و هر جای دیگر من نظری بنویسم برای نوشته‌هایم دلایل قانع کننده داشته و قابل دفاع می‌باشند.

اینجا هدف این است که تفکراتی که خود را در مقابل ملت تورک آزربایجان جنوبی قرار می‌دهند مورد نقد و روشنگری قرار گیرند و صد البته تفکرات مسمومی که در نهان و آشکار جهت تداوم استعمار و استثمار ملت تورک آزربایجان جنوبی و باقی نگهداشتن آن در اسارت فاشیسم فارس تلاش می‌نمایند را باید شناخت و شناساند. تا آنجایی که به حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی ارتباط پیدا می‌کند ما با سه نوع «کمونیست» در ایران مواجهیم:

1: کمونیست‌های غیر تورک که چه بر این تفکر باقی مانده باشند و چه از آن دوری جسته باشند حتی اگر حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی را تخریب نیز نمایند موضع‌شان مشخص است و جرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی نیز با شناخت تفکر آنان برخورد مشخص خود را با آنان دارد.

2: کمونیست‌های اصالتاً آزربایجانی که ضمن ایران‌گرایی و حتی ایران‌پرستی و فارس‌پرستی شدید، به دلیل عدم توانایی برای رها شدن از بند رسوبات افکار مرتجعانه‌ی کمونیستی گذشته شدیداً با هر نوع حرکت ملی‌گرایانه نیز دشمنی دیرینه دارند زیرا این ملی‌گرایی را آفتی در راه به تحقق پیوستن انقلاب کمونیستی آرمانی خود می‌بینند و به همین خاطر همانگونه که در این سایت می‌بینیم با تخریب ملی‌گرایی تورکی تلاش بر کشاندن حرکت ملی آزربایجان جنوبی به قالب مطلوب خود می‌کنند زیرا هم با استقلال آن به دلیل واهمه از فروپاشی ایران مخالفند و هم وجود ناسیونالیسم تورکی در این حرکت را مانع بسیار محکمی در مقابل پیاده شده افکار کمونیستی خود می‌بینند. تفکر و عمل این افراد برای حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بسیار مضر و خطرناک بوده و باید افشاء شوند. برای مثال اسماعیل آل‌بایراق در پوشش مقاله‌ای با مضمون استقلال‌طلبی تا می‌تواند با وارد آوردن اتهامات واهی انگ «پان تورکیسم» را بر حرکت ملی تورک آزربایجان چسبانده و با سم‌پاشی بر علیه آن تلاش می‌کند سد محکم ناسیونالیسم تورکی را از مقابل خود و همپالگانش بردارد چرا که با وجود «ناسیونالیسم تورکی» امکان به وقوع پیوستن انقلاب کمونیستی تخیلی‌اش در آزربایجان جنوبی وجود ندارد. کمونیستهایی که قادر به خلاص نمودن خود از بند افکار ارتجاعی گذشته نشده‌اند علیرغم سنگر گرفتن پشت ژست‌های دموکراتیک به هیچ اصل دموکراتیک معتقد و پایبند نبوده و اگر در ایران و یا آزربایجان جنوبی امکان به دست گرفتن قدرت را پیدا نمایند خفقان و استبدادی بسیار بدتر و هولناک‌تر از استالین نیز ایجاد می‌نمایند. نمونه‌ی آشکار اینها سازمان مجاهدین خلق می‌باشد که اگر در فردای ایران امکان دستیابی به قدرت را داشته باشد مشخص نیست چه جنایتهایی را مرتکب خواهد شد؟ با اینگونه افراد نباید اصلاً مماشات و تعارف داشته و به روش خودشان با آنان برخورد نمود چون اگر فرصت پیدا نمایند می‌خواهند مثل خوره حرکت را از درون بخورند.

3: دسته‌ی سوم از کمونیستهای آزربایجانی مثل «ماشاء الله رزمی» هستند که افکار گذشته‌ی خود را اصلاح نموده و با اعلام برائت از آن، در مسیر منافع آزربایجان جنوبی گام برمی‌دارند که البته در مقابل این افراد نیز باید احتیاط لازم را به خرج داد چرا که در هر زمانی امکان بازتولید افکار فاشیستی و ارتجاعی گذشته‌شان وجود دارد.

شخصاً مقالات آ.ائلیار را کاملاً در خدمت فاشیسم فارس می‌بینم.

گرچه استثنائات بسیار کمی وجود دارد معتقدم از امامزاده‌ی کمونیست‌ها معجزه‌ای برای آزربایجان جنوبی برنمی‌خیزد. ما را به خیر اینها امیدی نیست شر مرسانند.

ایران آزاد و دموکراتیک» ارزانی خود کمونیست‌های ایران‌پرست و فارس‌پرست»