Skip to main content

اول: این «نظر دهنده» اسم دارد

اول: این «نظر دهنده» اسم دارد
Anonymous

اول: این «نظر دهنده» اسم دارد لطفاً از بالای برج عاج به پایین تشریف‌فرما شده و نگاه فاشیستی به دیگران را به فراموشی بسپارید.

دوم: مردم متعلق همه‌ی ملتهای جهان به ملیت خود افتخار می‌کنند این ارتباطی به تورک، فارس، روس، ژرمن و ... ندارد. بین افتخار به ملیت و هویت خود و نژادپرستی و دیگرستیزی تفاوت فاحشی وجود دارد. کسانی که درک درستی از هویت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... دارند می‌دانند اساس «توازن» در جهان کنونی بر مبنای «ملیت» پایه‌گذاری شده و اینکه هیتلر چه جنایتی مرتکب شده ارتباطی به من «تورک» ندارد. من به هویت خود افتخار می‌کنم و مسئول رفتارها و عملکردهای فاشیستی هویت‌های دیگر نیستم.

سوم: آن آزادی و دموکراسی که «تورک»ها و سایرین در تورکیه‌ای که «تورک‌ستیزان» هزاران اتهام توخالی را بر آن وارد می‌نمایند دارند 500 سال دیگر هم در ایران برقرار نخواهد شد.

چهارم: کمونیست‌ها به دلیل تفکر فاشیستی خود هرگز نمی‌توانند آزاداندیش و دموکرات باشند. کمونیست‌هایی که در گذشته با جنایت‌های خود حتی روی هیتلر را سفید نموده‌اند امروز به دلیل طرد شده از طرف آزاداندیشان و دموکرات‌های واقعی، با سنگر گرفتن پشت تفسیر مطلوب خود از «آزادی و دموکراسی» با تخریب تفکراتی که در جهت مقابلشان قرار دارد تلاش بر بازتولید تفکر فاشیستی خود می‌نمایند. امثال شما که هنوز در نوستالژی شکست‌های گذشته غوطه‌ور می‌باشید نمی‌توانید برای نسل جدید ملت تورک آزربایجان جنوبی نسخه پیچیده و نقشه‌ی راه ترسیم نمایید. تفکر آمیخته با توهمات سیاسی شما شکست خورده اما گویا شما هنوز متوجه تغییراتی که در جهان معاصر بوقوع پیوسته نشده‌اید.

پنجم: باز هم تکرار می‌کنم با تمام وجود به «تورک بودن» خود افتخار می‌کنم. در بین تمامی ملت‌های جهان افراد هویت‌باخته وجود دارد و من از مشاهده‌ی امثال تو اصلاً تعجب نمی‌نمایم چرا که اصولاً هدف پروژه‌ی آسیمیلاسیون این است که نمونه‌هایی مثل تو را ساخته و پرداخته نماید تا با «منزه پنداشتن» خود، خود را فرشته و دیگران را دیو پنداشته و به تأسی از توهمات کاشته شده در ذهنشان به خودزنی و خدمت به فاشیسم بپردازند.

ششم: گویا قرار بوده و هست در ایران حاکمیتی آزاد و دموکراتیک برقرار شود من هم امیدوارم حداقل تا 1000 سال دیگر این خواسته تحقق یافته و ایران‌پرستان و فارس‌پرستان را از غوطه خوردن در منجلاب تفکر فاشیستی خود نجات دهد.