Skip to main content

اول باید بگویم کامنتهایی که

اول باید بگویم کامنتهایی که
Anonymous

اول باید بگویم کامنتهایی که با نامهای عجیب و غریب در این صفحه نوشته شده است کاملاً مشکوک است و مشخصاً این کامنت‌ها از یک کانال مشخص و با هدف خاصی نوشته می‌شوند اما تعجب می‌نمایم نویسندگان کامنت‌ها اگر با نام مستعار می‌‌نویسند نام درست و حسابی برای خود انتخاب نمی‌کنند!؟! نامهایی مانند «بی نام، عادت بد، یکنفر، زیاده خواهی و ...» قابل تأمل هستند.

دوم آنکه لطفاً در خصوص کامنتی که من در خصوص حق مشروع ملت تورک آزربایجان جنوبی جهت دفاع مشروع از خود نوشته بودم را تحریف و شانتاژ ننمایید. من نوشته بودم:
"در کشورهای جهان سوم، علی‌الخصوص در جامعه‌ی استبدادزده‌ی ایران ملتی که زور و قدرت نداشته باشد نمی‌تواند به حقی دست پیدا کند. در این مملکت نفرین شده که در هر دو رژیم پهلوی و اسلامی مشت آهنین بر آن حکومت نموده است ملت تورک آزربایجان جنوبی با روشهای «اتوکشیده» و «تیتیش مامانی» قادر به رهاندن

خود از شر استعمار فاشیسم فارس نخواهد بود. حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بر مبنایی دموکراتیک و مدنی بنا شده و تاکنون هم بطور مسالمت‌آمیز و با پرهیز از خشونت جهت احقاق حق و به دست گرفتن سرنوشت خود در مقابل رژیم فاشیستی ولایت فقیه مقاومت نموده‌ است اما در فردای ایران اگر فاشیسم فارس در مقابل خواسته‌اش مقاومت نموده و با خطراتی مانند نسل‌کشی 21 آذر 1325 مواجه باشد حقش برای دفاع مشروع از خود تا سطح مباره‌ی مسلحانه و حتی فراتر از آن محفوظ است. پایان نقل قول"

همانگونه که مشخص است من نوشته‌ام "حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بر مبنایی دموکراتیک و مدنی بنا شده و تاکنون هم بطور مسالمت‌آمیز و با پرهیز از خشونت جهت احقاق حق و به دست گرفتن سرنوشت خود در مقابل رژیم فاشیستی ولایت فقیه مقاومت نموده‌ است" "اما در فردای ایران اگر فاشیسم فارس در مقابل خواسته‌اش مقاومت نموده و با خطراتی مانند نسل‌کشی 21 آذر 1325 مواجه باشد حقش برای دفاع مشروع از خود تا سطح مبارزه‌ی مسلحانه و حتی فراتر از آن محفوظ است.". بطور مشخص در کامنت من این قید را گذاشته‌ام که "اگر فاشیسم فارس در مقابل خواسته‌اش مقاومت نموده و با خطراتی مانند نسل‌کشی 21 آذر 1325 مواجه باشد حقش برای دفاع مشروع از خود تا سطح مبارزه‌ی مسلحانه و حتی فراتر از آن محفوظ است." حق مبارزه‌ی مسلحانه به معنی "جنگ اتمی و میکربی علیه فارس و ایرانی و کرد و ارمنی و روس و ..." نیست بلکه همانطور که در کامنت مشخص است ما می‌خواهیم مشکل آربایجان جنوبی در ایران بصورت «مسالمت‌آمیز» و «دموکراتیک» مثل رجوع به رأی مردم از طریق روش‌هایی دموکراتیک مانند برگزاری رفراندوم به طریق آزاد و شفاف حل شود اما اگر فاشیسم فارس در مقابل خواسته‌ی ملت تورک آزربایجان جنوبی مقاومت نموده و مثل 21 آذر 1325 اقدام به نسل‌کشی نماید حق ملت تورک آزربایجان جنوبی نیز برای دفاع مشروع از حود محفوظ است.