Skip to main content

تارنمای ایران گلوبال به همه

تارنمای ایران گلوبال به همه
Anonymous

تارنمای ایران گلوبال به همه چیز شبیه است به جز اینکه یک سایت متمدن و سازنده فرهنگ گفتگو میان مردمان ایرانی باشد. اینجا را باید هم به قهوه خانه حاج باقر سیبیل در مشهد و یا بهارستان در تبریز و یا حاج کرمعلی و پسران قم تشبیه کرد. این سایت بی در و پیکر و یا مدیریت جناب توکلی که فرهنگ گفتگو سالم و زیبنده را در ته صف قرار داده و جز لات بازی و شانه کشی های پانترکها با هدف اصلی شان توهین به زبان رسمی یک کشور که همان زبان رسمی فارسی است، معیار درستی را ارائه نداده است زیرا که هم در توانش نیست و هم اینکه مسئولیت پذیری سنگین فرهنگی چندین شماره برای پایش بزرگ است. دریغا! آنوقت جناب توکلی هی آمده است و چند کامنت بی سر و ته میگذارد و به آقای چاوشی گیر می دهد و از فتوای اسلام گند زده حرف میزند.

جنابان پانترک و جنابان تجزیه طلب بدانید 1- زبان رسمی ایران تا انتهای دنیا فارسی خواهد ماند و به این زبان چه خوب چه بد، تنها با مرگ ایران از بین خواهد رفت و نه با شعار نفرت پراکنی چند نفر انگشت شمار در این سایت تجزیه طلبان و هواداران ترکیه اردوغانی و اسلامی. 2 - تا از جمهوری اسلامی دل نکنید و جسد متعفن این رژیم را دفن نکنید، به حق تدریس زبان مادری در همان شهر های خودتان نائل نخواهید شد. حال بیایید و به فارس و ارمنی و کرد و بلوچ توهین کنید. شما افراد بیگانه پرست اگر مرد میبودید و غیرت سیاسی میداشتید، اول تکلیفتان را با رژیم اسلامی روشن میکردید. تا این رژیم هست، برای هیچکس حقی وجود ندارد حتی برای فارسی زبانان این کشور. شما خوب میدانید بهتر از همه کس نیز میدانید ولی به صرفتان نیست که با رژیم دربیافتید و در اینجا پشت میزتان در کشورهای اروپایی آب شنگولی هم میزنید در رگتان و به فارس و کرد و بلوچ فحش میدهید. این را نه من بلکه هر ایرانی به عنوان ننگ افرادی چون شما قلمداد میکند. تویی که از زبان و فرهنگ فارسی متنفر هستی، جای تو در این سایت فارسی زبان نیست، برادرجان.
آقای توکلی هم کمتر باد به گردنش بیاندازد و کمتر متوهم باشد که احمدی زاده ها چه تعریفی از این سایت میکنند. در زبان آلمانی مثلی هست که هرچه قدر بالاتر، عمق سقوطت بیشتر