Skip to main content

دوست عزیز تعصب کور به

دوست عزیز تعصب کور به
Anonymous

دوست عزیز تعصب کور به بوزقوردیسم و ناسیونالیسم افراطی و کینه و نفرت بی پایان به سوسیالیسم باعث شدند شما نتوانید مقاله را ببینید و آنرا مطالعه کنید. بهتر بود شما مثل یک فعال سیاسی نقاط منفی آنرا نقد میکردید و یا از نقاط درست چیزی یاد میگرفتید و در بهتر شدن وضعیت شعارها در اعتراضات استفاده میکردید. اما چنین نشد. شماها تا کی میخواهید شعارمرگ بر فارس بگویید. تا کی میخواهید الله اکبر الله اکبر بگویید، تا کی میخواهید شعارهای بی غیرت و بی شرف بکار ببرید، تا کی میخواهید شعار مرگ بر این و آن بدهید، تا کی میخواهید اکثریت بی طرف ازترکها را بی شرف و بی غیرت بنامید. تا کی میخواهید مخالفان یا بی طرفها را کور کنید و غیره. اگر حرفی برای گفتن دارید بیایید بگویید که چرا شعار الله اکبر الله و دیگر شعارهایتان درست و چرا نقد ما نادرست است؟

شما و همفکران شما بی آنکه به این موضوعات بپردازید ما را تهدید به مرگ میکنید و یا ما را به وابستگی به ایران و طرفداری از تمامیت ارضی ایران متهم می کنید
اگر من با فاشیستهای فارس فرقی ندارم چرا از استقلال ملی آذربایجان سرسختانه تر از همه پانترکیستها دفاع میکنم؟ آیا من دیوانه شدم که یکسال از عمرم را در نوشتن مقاله یا کتاب چرا استقلال میخواهیم تلف کنم؟ کدام روشنفکر یا بقول شمااستراتژیست پانترکیست که صاحب حرکت ملی است!!! به خود زحمت داده است تا مقاله ای ناقابل و کوچک در باره استقلال ملی آذربایجان بنویسد؟
اگر اهل مطالعه و تحقیق هستید لطفا گوگول را جستجو کنید. شما یک مقاله تئوریک از طرف پانترکیستها و افراطیون در مورد استقلال آذربایجان و یا حتی فدرالیسم پیدا نمی کنید. حرفهای شما پشتوانه تئوریک ندارند. چپهای آذربایجان با همه ضعفها چه فدرالیست و چه استقلال طلب حرفی برای گفتن دارند. تنها چپها فدرالیسم و استقلال ملی آذربایجان را تئوریزه کرده اند. در مورد استقلال آذربایجان جنوبی بجز نوشته من که سالها پیش نوشته شده است شما نمی توانید مقاله دیگری پیدا کنید.
ا ائلیار دهها مقاله در مورد فدرالیسم نوشته است و برنامه و سیاست او برای همه معلوم است. من بعنوان یک سوسیالیست آذربایجانی برنامه و آلترناتیو خود را برای آذربایجان مستقل اعلام کردم و درست یا نادرست عمیقا معتقدم که شعارهایی از قبیل "زنده باد استقلال ملی آذربایجان" جایگزین شعارهای شرم آور مانند الله اکبر الله اکبر شوند.
شما چه می گویید؟ حرفتان چیست؟ آیا بجز تهدید، اتهام، شخصیت شکنی و پرونده سازی چیز دیگری بلد نیستید؟ شما ها همگی به پانترکیسم معتقد هستید ولی هیچکدامتان صاحب جسد ایدئولوژی پانترکیستی نیستید. لطفا بیایید بنویسید تا مردم بیشتر پانترکیسم را بشناسند. باز دست صالح ایلدریم درد نکند. او مدتی فعال بود و گاها از فواید و مزایای گرگ خاکستری (بوزقورد) میگفت و گاها در گون آذ تی وی گرگ وار زوزه می کشید. مدتهاست از او هم خبری نیست.
ا. ائلیار خواهش کرده است که در این باره بنویسید و کمتر توهین، تهدید و اتهام بزنید.
آلتین و طهرانی اعتبار و شخصیت ما به این راحتی ها لطمه نمی بیند. من دوست نداشتم این پراگراف را بنویسم و شما مرا وادار کردید چند جمله ای بنویسم. دوستان معلوم نیست شما دیروز چه کاره بودید ولی ما پشتوانه دهها سال فعالیت داریم. سابقه سیاسی پر افتخار ا.ائلیار برای بسیاری معلوم است و براحتی نمی توان او را به فاشیسم ایرانی و فارس ربط داد.
سابقه سیاسی، نظامی و فعالیتهای من برای بسیاری از رهبران پانترکیست و ناسیونالیستهای افراطی مثل روز روشن است وعلیرغم تمامی اختلافات، همیشه از احترام عمیق آنها شرمنده بودم و آنها هیچکدام بخود اجازه نداده و نمی دهند که مرا ایرانگرا و فاشیست فارس معرفی کنند.
آلتین طهرانی عزیز، بهتر است در برخوردهایت کمی تجدید نظر کنید. همین رفتارها بزرگترین ضربات را به مبارزه مردم آذربایجان می زند.
ما در برابر بی اصولی ها و بی پرنسیبی سکوت نخواهیم نکرد چون ما خود را بعنوان یک آذربایجانی مسئول میدانیم و مانند شما دلمان به آذربایجان و مردم ستمدیده آن میسوزد.
شاد و موفق باشید
اسماعیل