Skip to main content

مسؤل محترم کامنتها،

مسؤل محترم کامنتها،
اژدر بهنام

مسؤل محترم کامنتها،
توضیحی درباره کامنتهای حذف شده:
1- تنها کسانی در سایت که امکان انتشار، عدم انتشار و یا حذف کامنتها را در سایت دارند، شما و آقای توکلی هستید (و البته من).
من به هیچ وجه به کامنتها دست نمی‌زنم زیرا: اول اینکه هیچ مسؤلیتی در این مورد ندارم و دوم اینکه کار کامنتها، کاری است پر دردسر و جنجالی و من هم دردسر و جنجال را دوست ندارم.
2- هر کامنتی که منتشر شود و یا منتشر نشود، در آرشیو باقی می‌ماند و شما و آقای توکلی به آن دسترسی دارید و می‌توانید کنترل کنید.
3- اگر کامنتی بکلی از سایت حذف شود، بلافاصله توسط سیستم سایت، ایمیلی به من و ایمیلی به آقای توکلی فرستاده می‌شود و متن کامنت حذف شده و نویسنده آن و مقاله مربوطه در این ایمیل موجود است.
به این ترتیب در صورتی که هر یک از ما سه نفر، کامنتی را حذف کنیم، من و آقای توکلی بلافاصله در جریان امر قرار می‌گیریم.

4- دو کامنت مربوط به فردی به نام "اتابک" (و نه "بابک" که آقای توکلی به اشتباه نوشته‌اند)، توسط آقای توکلی حذف شده است.
5- هیچ کامنتی از آقای "جمال" حذف نشده و همانطوری هم که خودتان می‌توانید مشاهده کنید، در روزهای اخیر کامنتی از ایشان هم در لیست کامنتهای منتشر نشده وجود ندارد.
البته اگر به سوابق کار مراجعه کنید، خواهید دید که گاهی آقای "جمال" از حذف کامنتشان شکایت کرده‌اند در حالی که کامنتی از ایشان حذف نشده است. در این موارد به نظر می‌رسد ایشان خواسته‌اند کامنتی را بفرستند ولی کامنت ارسال نشده و ایشان به این مساله توجه نکرده‌اند.
بنابراین اگر در مورد انتشار، عدم انتشار و یا حذف کامنتی، مشکلی پیدا کردید، بهتر است با خود آقای توکلی تماس بگیرید، زیرا این امکانات منحصرا در اختیار شما دو نفر است و کسی دیگر نمی‌تواند دخالتی در آن داشته باشد.