Skip to main content

نوشته‌اید: "سوال سوم من این

نوشته‌اید: "سوال سوم من این
Anonymous

نوشته‌اید: "سوال سوم من این است: آقای طهرانی مرا تهدید کرد و ا. ائلیار در محکوم نمودن خشنونت و در دفاع از آزادیهای بیان، قلم و مطبوعات مقاله ای نوشتند. لطفا نظرتان را روشن در رابطه بگویید آیا تهدید طهرانی و طهرانیها را تائید می کنید یا نه؟ نظرتان نسبت شیوه های تهدید، افترا، سرکوب مخالفان، پرونده سازی، ترور فیزیکی و ترور شخصیت مخالفان چیست؟ پاین نقل قول"

پاسخ: من به آزادی بیان، آزادی اندیشه و برخورد مدنی و دموکراتیک با تفکرات گوناگون معتقدم اما اینکه شما انتظار داشته‌ باشید با آن «نفرت‌پراکنی»، «سم‌پاشی» و چسباندن همان انگ «پان‌تورکیسم» به پیشانی فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی که فاشیسم فارس نیز دقیقاً با همان اتهام واهی هزاران نفر تورک آزربابجانی را با وحشیت تمام سرکوب نموده و برای سالهای متعدد حبس و شکنجه نموده است کسی در مقابل خوش‌رقصی شما برای فاشیسم فارس برایتان کف بزند.

شما در یک کشور خارجی پشت کامپیوتر نشسته و هر نوع «نفرت‌پراکنی» و «لجن‌پراکنی» را بر علیه فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی انجام می‌دهید اما تصور می‌نمایید حرکت به سادگی در داخل کشور جریان دارد. شما هرگز نمی‌توانید درک نمایید یک فعال ملی‌گرای تورک که با اتهام واهی «پان‌تورکیسم» 10 سال و یا حتی بیشتر در سیاهچال‌های رژیم خونخوار ولایت فقیه با وحشی‌ترین اعمال ضد انسانی شکنجه‌ی جسمی و روحی-روانی می‌شود چه زجر و عذاب وصف‌ناپذیری را متحمل می‌شود. شما با این اتهامات با خاک پاشیدن به چشم فرزندان آزربایجان جنوبی چراغ سبز به رژیم سرکوب‌گر فارس جهت سرکوب فعالان ملی تورک آزربایجان جنوبی می‌دهید پس باید از هر نوع برخورد چه حشونت‌آمیز و چه غیر خشونت‌آمیز با روی باز استقبال نمایید چرا که در کنار دشمنان آزربایجان برای محو فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی شمشیر می‌زنید. مشکل ما در آزربایجان جنوبی چند شعاری که دشمنان آزربایجان جنوبی با برجسته نمودنشان می‌خواهند به اهداف ضد انسانی خود دست یابند تا مانعی در راه تکمیل پروسه‌ی نسل‌کشی فرهنگی صد ساله وجود نداشته باشد نیست. ما با یک رژیم جلاد تا بیخ و دندان مسلح که به هیچ اصل انسانی پایبند نیست در حال مقابله و مبارزه‌ی «مرگ و زندگی» هستیم اما گویا شما در یک کشور مرفه خارجی خیلی خوشی زده زیر دلتان که هر موقع سرخوش و سرمست بودید بزله‌گویی‌ نفرت‌آلودتان گل نموده و شروع به نفرت پراکنی بر علیه فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی می‌کنید.

صحبت آ.ائلیار هم به زبان خیلی ساده این است: «خشونت زبانی نشان ندهید تا اتوبان من و امثال اسماعیل آل‌بایراق جهت تخریب حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی و فعالان تورک آن گشوده باشد» و گرنه آ.ائلیار شخصی است که به هیچ اصل دموکراتیک پایبند نبوده و از هر متد اخلاق‌ستیزانه جهت تخریب و سرکوب قلمی مخالفانش بهره می‌گیرد. غیر از کمونیست‌های ایرانبایجانی کسی را نمی‌توان یافت که با قایم شدن پشت نقابهای روشنفکری تلاش بر نفوذ بر حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی نموده و با این روش‌های کثیف به تخریب و ترور شخصیت فعالان واقعی حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بپردازد. اصلی‌ترین دشمن حرکت ملی در بین خود آزربایجانی‌ها «کمونیست‌ها» و یا همان «یرانبایجانی‌ها» هستند که شما و آ.ائلیار نمونه‌های آشکار از آنان هستید.

این فقط من نیستم که اصرار می کنیم که "اسم جنبش "حرکت ملی " است و این اسم ابدی و ازلی است" بلکه کمپلت این حرکت اساساً همین است. حرکتی بدون «ملی‌گرایی تورکی» وجود خارجی ندارد. برای مثال در قورولتای‌های قلعه‌ی بابک هیچگاه صحبت از «آزربایجانیگری» یا همان «آزربایجان کمونیستی منهای هویت تورکی» شما نشده است. تفکر شما خارج ازحرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی می‌باشد اما اصرار به ورود به حرکتی می‌کنید که صد در صد با تفکر شما در تضاد است. پرچم آزربایجان جنوبی آن پرچم "آل" کمونیستی (پرچم قرمز کمونیستی) که شما به اسمتان اضافه نموده‌اید نیست رنگ قرمز در آزربایجان جنوبی با رنگ قرمز کمونیستی تفاوت فاحشی دارد.

گفتنی‌ها گفته شد اما اگر به خاک پاشیدن به چشم فرزندان ملت تورک آزربایجان جنوبی ادامه دهید پس لاجرم نباید از بازخوردهای تلخ آن نیز خم به ابرو بیاورید. ما در آزربایجان جنوبی در درون مبارزه‌ای بسیار سخت و نفسگیر هستیم و برایمان سرنوشت حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی و وطن مقدس‌مان مهمتر از امثال «آل‌بایراق‌»ها می‌باشد.