Skip to main content

جناب آقای کیانوش توکلی،

جناب آقای کیانوش توکلی،
ناصر کرمی

جناب آقای کیانوش توکلی،.... بار دیگر بطور اتفاقی، کامنتی از شما که به من هم اشاره کرده اید را خواندم:

1- جدیدآ شما مرتّب نام مرا با اقای اسماعیل نوری علا می آورید، که ما با هم درگیر هستیم و ایشان نوشتاهارهای من را انتشار نمیدهند، تنها سکولار بودن، انسانها را در یک جبهه قرار نمیدهد، بسیار فاکتورهای دیگر در یک جهان بینی هستند که بسبار از سکولار بودن مهم تر و اساسی تر هستند، که ما با هم تفاهم نداریم.
شما انتظار نداشته باشید که بین کنشگران سیاسی ایرانی و بطور کلی در جامعهء ایرانی، نظر مخالفین و منتقدان خود را انتشار دهند. من خودم را یک فرد روشنگر میدانم، و در همهء جوامع پا گذاشتن در این عرصه پیامدهای بسیار سخت برای فرد دارد که من آنها را می پذیرم


اقای توکلی لطفأ نظر و اطلاعات خود را در مورد آقای دکتر نوری علا و من علنأ روشن بیان بدارید و در پوشش و کنایه هدف خود را بیان نکنید و مطمئن باشید پاسخ منطقی و مستند دریافت خواهید کرد.

2- آقای توکلی شما در کامنت خود نوشته اید که : [...برخی از دوستان بطور مشخص مطرح می کنند ؛ همه چیز در سایت «اوکی» هست تنها ناصر کرمی از انجا که حتی نوشته های او در سایت همفکران او نظیر اسماعیل نوری علا هم چاپ نمی شود و خود انان دیگر همه ی ترک تباران را محکوم نمی کنند و تنها این ناصر کرمی است که ترک ستیزی را به حد غیر قابل تصوری در ایرانگوبال مطرح می کند...].

آقای توکلی تمنی میشود که در پوشش حرف نزنید و لطفأ نام این دوستان خودتان را معرفی کنید که چه کسانی هستند، و این دوستان شما از کجا به رابطهء شخصی من با آقای دکتر نوری علا اطلاع دارند و از کجا میدانند که آقای نوری علا مقالات من را انتشار نمیدهد، اوّل که من هیچگاه عضو گروه آقای نوری علا یعنی " جنبش سکولار دمکراسی" نبوده و نیستم، دوّم اینکه من نوشتاری برای آقای نوری علا نمی فرستم.

3- حدس میزنم گروهی از طیف های فکری گوناگون به انواع مختلف و با اهداف شخصی و سیاسی، شما را ودار میکنند که مطالب من در سایت ایران گلوبال انتشار پیدا نکنند، من بارها به شما گفتم قبل از اینکه دیگران شما را به عدم انتشار مقالات من در سایت ایران گلوبال ترغیب و تحریک و تشویق کنند، خود شما دوستانه فقط اشاره ای کنید و کُد کاربری من را ببندید.
نظام جمهوری اسلامی حتّی در سالهای سیاه 60 نتوانست جلوی قلم و بیان من و امثال من را بگیرند، در خارج از کشور هیچ قدرت و فرد و گروهی نمی تواند برای من محدودیّت ایجاد کند.

4 – آنچه که در مورد تُرک تباران و نقش مخرب و دوگانهء آنها در خاورمیانه نوشته و بیان داشته ام را اکنون مردمان منطقه و اروپا و آمریکا و جهان متمدن و دمکراتیبک تجربه کرده است، اگر قلم امثال ناصر کرمی ها شکسته شود و زبانشان هم بسته شود، ولی جهان پیرامونی و نسلهای امروز و فردا هستند،

من فقط به واقعیّتهای تاریخی و سیاسی می پردازم، و پذیرش حقیقت برای مردمان تُرک تبار و جامعهء شرقی سخت است. من انسان ستیز نیستم ، لطفأ از بکار گیری این شاخصه ها خودداری کنید، من گفتم اگر کسی در آلمان ثابت کرد که نوشته های من راسیستی و ضد حقوق بشری هست، مخارج دادگاه و وکلای آنها را متحمّل خواهم شد.
5- به نظر من اقای محمد رضا لوایی یک انسان صادق و راستگو و دوست داشتنی هست، شما فقط چرا فقط نام ایشان را می آورید، چرا از حسن شریعتمداری، براهنی، بهزاد کریمی، و امثال اینها و از تمامی افراد دیگر تُرک تبار نامی به میان نمی آورید.

من تا کنون تنها یک نفر بنام آقای کمال ارس را در مورد مسائل قومی صادق و درستکار و خواهان حل منطقی مسائل تجربه کرده ام، بقیّه نخبگان تُرک آذری همه در لفافه حرف میزنند و چهره ای دوگانه دارند.