Skip to main content

دوستان مرا متهم میکنند که من

دوستان مرا متهم میکنند که من
Anonymous

دوستان مرا متهم میکنند که من "انک" پانترکیسم به فعالان حرکت ملی آذربایجان میزنم. ادعا می شود که پانترکیسم و بوزقورد در آذربایجان موجودیت ندارد و این پدیده ساخته و پرداخته ذهن علیل و ذلیل من است.
حقیقت این است که قبل از اینکه من حرفی در باره پانترکیسم و بوزقورد بگویم بخشی از فعالین سیاسی ترک شدیدا افکار و سیاستهای پانترکیسم را تبلیغ میکردند و هم اکنون هم لحظه ای از فعالیتهای پانترکیستی غفلت نمی کنند.
این بخش از فعالین اگر نمی خواهید پانترکیست و بوزقورد نامیده شوید چرا فعالیت پانترکیستی می کنند؟
اگر پانترکیست نیستند چرا وبسایدهای

اگر پانترکیست نیستند چرا وبسایدهای آنها با نقشه های توران بزرگ (دو سوم جهان که از اروپا تا خاور دور امتداد دارد) تزئین شدند؟
اگر پانترکیست نیستند چرا تئوریسین ها و رهبران فکری خود را پانترکیستهای مانند ضیا گوگ آلپ، تورکش آلپ ارسلان، آتسیز، آتاترک، محمد امین رسول زاده و ابوالفضل ایلچی بی معرفی میکنند؟
چه کسانی مصطفی کمال آتاتورک را پدر ملت ترک می نامد و سخنان “تورکون تورکدن باشقا دوستو یوخ” (تورکها، جز تورک هیچ دوست دیگری ندارند) و یا نه مودلو تورکوم دیینه! (چه خوشبخت است کسی که تورک است) را تبلیغ میکنند؟
چه کسانی در تظاهراتها علامت بوزقورد یعنی علامت پانترکیستها ترکیه و حزب م ه پ را با دست بالا می گیرند؟ (تورکش رهبر پانترکیستهای ترکیه و " م ه پ" معنای علامت بوزقورد را چنین تعریف کرد :"ما مهر تورک و اسلام را بر جهان خواهیم زد")
چه کسانی توتم گرگ و اسطوره بوزقورد را که پانترکیستها به آنها تاکید اکید دارند در آذربایجان تبلیغ میکنند؟
آیا احزابی بر اساس ایده های پانترکیستی ایلچی بئی و رسول زاده که "آذربایجان را در قلمرو توران" میدانست تشکیل نشده است؟
آیا مرامنامه تشکیلات گاموح آقای چهرگانی در چند پاراگراف همان سه اصل پایه تفکر ضیا گوگ آلپ ارسلان تئوریسین پانترکیست نیست؟
آیا حزب استقلال جنوبی آشکارا خود را پانترکیست و بوزقورد نمی داند؟ آیا آقای صالح ایلدرم وقت و بی وقت از تلویزیون گون آز تی وی مانند گرگ خاکستری زوزه نمی کشید؟
چه کسانی بنا به در خواست آقای صالح ایلدریم و دیگر پانترکیستها در تظاهراتهای شهرهای آذربایجان دستها را به علامت بوزقورد بلند کرده و با صدای گرگ زوزه میکشیدند و شعار میدهند؟ چه کسانی گردن بند بوزقورد از گردنشان آویزان میکنند واتاق خانه، وبسایت ها، وبلاکها و فیس بوک هایشان را با بوزقورد و نقشه توران آرایش داده اند؟
چه کسانی در تظاهرات مقابل سفارت ایران در آنکارا در اعتراض به برنامه فتیله عکسهای بزرگ بوزقورد را به همراه شعارها حمل میکردند؟
چه کسانی ما بین ترک ترکیه، ترک ازبک، ترک آذربایجانی و غیره فرق و تمایزی نمی گذارد و همه را ملت واحد ترک می نامد و برای ملت واحد ترک دولت واحد و کشور واحد توران و امپراطوری بزرگ ترک را میخواهند؟
این داستان و این سوالها پایانی ندارند. در آخر هم ما را متهم می کنید که آغا چرا ما را پانتورکیست و بوزقورد نام می برید؟ مثالی بیاورم، اگر من مارکس را یکی از اندیشمندان و تئوریسین های سوسیالیستی معرفی کنم و از اندیشه های او برای تغییر جامعه استفاده کنم و اگر من از جامعه سوسیالیستی، نابودی روابط کاپیتالیستی، الغا مالکیت خصوصی، الغا پول، الغا سیستم کار مزدی، نابودی استثمار، اتحاد طبقه کارگر، تشکلهای کارگری، برابری طبقاتی، برایری زن و مرد در تمامی عرصه ها، برقراری آزادیهای فردی و اجتماعی و دهها مطالبه کارگری در آذربایجان صحبت کنم آیا احمقانه نیست از شما این توقع بی مورد را داشته باشم که چرا مرا سوسیالیست می نامید؟؟
قبل از افشا شدن ماهیت پانترکیسم، برای بسیاری از فعالین فشار پانترکیستها آنچنان سنگین بود که حتی بعضی از سوسیالیستها خودشان را پانترکیست می نامیدند.
دوستان، توقع شما از ما بسیار بی جا است. شما خود را بوزقورد و پانترکیست مینامید و افکار پانترکیستی تبلیغ می کنید و انتظار دارید اشغالگران آذربایجان به شما رحم کند و شما را دستگیر و زندانی نکند.
آیا این انتظار من و سوسیالیستها از جمهوری اسلامی واقع بینانه است که فعالیت کمونیستی بکنیم ولی ما را بخاطر ضد کاپیتالیست بودن و ملحد و مفسد فی الارض بودن اعدام نکند؟ آیا ما این حق را داریم به پانترکیست بگوییم ای بئی ه

ادامه در کامنت بعدی