Skip to main content

تاریخ جهان مدیون ترسو ها و

تاریخ جهان مدیون ترسو ها و
Anonymous

تاریخ جهان مدیون ترسو ها و بزدلها نیست بلکه شجاعت در حقیقت گوئی قدمی به سوی روشنائی است. هم در مصاحبه اقای خاوری و هم در نامه اعتراضی هیچ سخنی از عملکرد حزب توده و همکاری این حزب با سیاهترین نظام حاکم در ایران نیست. راستی چرا سالهای همکاری حزب با نظام جهنمی اسلامی مسکوت گذاشته میشود؟
این حقیقت را همه مردم و اعضا حزب باید بدانند که در یک جلسه حزبی مامور دولت روس با اوردن پیامی انتخاب کیانوری را به دبیر اولی حزب اجبار میکند.این کرنش ننگ امیز حزبی در برابر دولت روس اغاز یک فاجعه در کشو ر ما ایران شد. این گردش تاریخی حزب به قیمت خون صدها هم وطن توده ای و فدائی و مجاهد و گشتار سال 67 انجامید. حرفهای خاله زنکها را گنار بگزارید و از اقدام نابخردانه رهبری حزب بنویسید. در همان سالهای سیاه همکاری حزب طراز نوین با ارتجاع

اسلامی چه بسیار انسانهای شجاع حزبی و میهن پرستان واقعی به رهبر دیکتاتور گوش زد کردند که راه ما به سوی جهنم و غربت است و هیچ پاسخی جز برچسب تفاله امریگائی شنیده نشد. اخراج اقای اسکندری نمونه روشن این سیاه باز یهای رهبر حزب بود.. باید همه مردم ایران و اعضا حزب بدانند که حزب توده هر چند وابسته به دولت شوروی بود و لی کیانوری عامل سازمان جاسوسی شوروی یعنی گ ک ب تشریف داشتند.و این اسارت غم انگیز این بنگاه دروغ و تزویر و ماست مالی کردن و لاپوشانی حقایق همچنان ادامه دارد.