Skip to main content

سالام الیکیم من چون طرفدار

سالام الیکیم من چون طرفدار
Anonymous

سالام الیکیم من چون طرفدار صحبت و مکالمه مستند و منطقی و مودب هستم لذا پاسخ به درخواست جناب عمو مرتضی :
آیا این نوشته وصحبت های بی سر وته قابل استناد هستند ؟؟؟؟؟
1.یک فرمانده ی داعش در 12 اوت 2014 به واشینگتن پست [1] گفت پاسخ : بکار انداختن عقل هم خوب کاری است2. ولی ترکمن ها گفتند هرگز چنین کمک های انسان دوستانه ای به آنها تحویل داده نشد. پاسخ : کدام ترکمن اسمش چیست ؟
3.نوارهای صوتی مرتبط تأیید می کنند پاسخ : چه کسی این نوارها را دیده حتما" آن ژنرال( ازهاری ) میباشد 4.در این نوارها، صدای اردوغان نیز موجود است که نیروهای مسلح ترکیه را به رفتن به سوریه و جنگ با دولت دمشق تشویق می کند. پاسخ : این نوارها را به پوتین بدبخت برسانید .
5. کمال کلیچ داروغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، در تاریخ 14 اکتبر 2014 به اظهاریه ای

5. کمال کلیچ داروغلو، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه، در تاریخ 14 اکتبر 2014 به اظهاریه ای [2] در دفتر داداستانی آدانا (Adana) دست یافت که نشان می دهد ترکیه برای گروه های تروریستی اسلحه فراهم می کرد. او همچنین به متون مصاحبه [3] با رانندگانی که سلاح ها را به آن گروه های تروریستی تحویل می دادند، دست پیدا کرد.
پاسخ : این آقا به تمام ریسمانها دست دراز کرده شاید بتواند حکومت را بدست گیرد تا به حال که نشده و ملت فهیم ترکیه به دروغ و حیله او سحر نشده است.
6. هاکان فیدان به احمد داود اغلو نخست وزیر، یاسر گولر یک مقام ارشد وزارت دفاع و فریدون سینیرلی اوغلو یک مقام بلند پایه وزارت امور خارجه گفت [7]: "اگر نیاز باشد، بهانه ای جور می کنم تا با سوریه وارد جنگ شویم. 4 نفر را به داخل سوریه می فرستم. به آنها می گویم 8 موشک از سوریه به داخل ترکیه شلیک کنند. به آنها امر می کنم به مقبره ی سلیمان شاه حمله کنند."
پاسخ : چرا این کار انجام نشده است ؟ حتما" خواهی گفت که آخر لو رفت .
7.آیا ترکیه در حال همکاری با داعش است؟ پاسخ : چه نفعی برای ترکیه که درامدش از راه توریست است دارد؟؟؟؟
8. یک فرمانده ی داعش در 12 اوت 2014 به واشینگتن پست [1] گفت: "بیشتر حنگجویانی که در آغاز جنگ به ما پیوستند از راه ترکیه آمدند، و تجهیزات و لوازم ضروری ما را فراهم کردند."
پاسخ : نیروی داعش از سرتاسر جهان چگونه خود را به سوربه رسانده اند مسلم است که از راه هوائی باید از طریق ترکیه بعد زمینی به سوریه برود خوب نقش ترکیه در اینجا به اندازه همان کشورهائی است که از آنجا اینان آمده اند به ترکیه کشور متمرکز به مانند روسیه و فارسستان نیست کشور غربی غیر متمرکز است.
فعلا" این مقدار کافی است تا ما بقی نیز نقد شود .