Skip to main content

در اینکه ایران در خطر یک جنگ

در اینکه ایران در خطر یک جنگ
Anonymous

در اینکه ایران در خطر یک جنگ دیگر که توسط رژیم اسلامی به مردم تحمیل خواهد شد شکی نیست. این جنگ نه در راستای منافع ایران بلکه در راستای منافع روسیه خواهد شد. تصمیم گرفتم در مورد سناریو های مختلف توضیحاتی بدهم.

۱ - جنگ ایران با عربستان

امکان این جنگ خیلی کمتر است . عربستان با ایران مرز زمینی مشترک ندارد. این جنگ در دریا و به دلیل ناچیز بودن نیروی دریایی دو کشور ممکن است چند ساعت بیشتر به طول نینجامد. البته در صورت وقوع جنگ ایران و ترکیه که احتمالش خیلی زیاد است عربستان در کنار ترکیه خواهد ایستاد و حتا ممکن است که با همکاری دیگر کشور های حوزه خلیج فارس جزایر سه گانه و حتا جزایر دیگر را به اشغال در آورد.

- جنگ روسیه و ترکیه

امکان این جنگ خیلی کم است. دلیل ان نیز ورود ناتو به جنگ خواهد بود. ترکیه جزومرزهای ناتو میباشد. سقوط سوخوی روسی به دستور ناتو صورت گرفت و هشداری بود به روسیه. این جنگ یک جنگ لفظی بیشتر نه خواهد بود.

۳ - جنگ ایران و ترکیه

امکان این جنگ بیش از همه است . روسیه ایران و رژیم ان را کنترل میکند دولت کنونی ایران پادو روسیه است. سربازان ایرانی امروز در سوریه برای حفظ منافع روسیه میجنگند. جنگ ایران و ترکیه سبب فروش بیلیونها دلار اسلحه روسی به ایران خواهد شد. جنگ ایران و عراق را بیاد بیاورید. ملتی که تاریخش را نداند محکوم است ان را دوباره تکرار کند. این جنگ ممکن است پای عربستان (همانگونه که در بالا اشاره کردم ) و پاکستان که بودجه اش را عربستان میدهد به وسط به کشد. اگر این سناریو رخ دهد ایران تبدیل
به سوریه ثانی خواهد شد. حتا پوتین ممکن آرزوی پتر کبیر را برآورد کند و نیروهای روسی برای دفاع از ایران وارد ایران شوند و به آبهای خلیج فارس به رسند .این هشدار من است به اپوزیسیون ایران. از خواب خرگوشی بیدار شوید. وقت ان است که در جبهه دموکراسی و غرب باشیم. از تهمتها و افترا های جمهوری اسلامی نترسید. ملت ایران میداند دشمن ایران کیست. جنبش سبز و شعار های زد روسی ان هنوز در خاطرات من است.