Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
پاسخی برای (اینا همه کشک) گویان آقای توکلی
بارزانی خطاب به پ‌ک‌ک : شما سر منشا مشکلات مردم کردستان و سدی بر سر راه مبارزه آنها هستید
گوناز تی وی : بارزانی پ‌ک‌ک را منشا شر برای مردم کرد نامید
به گزارش گوناز تی وی مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق پ ک ک را متهم کرد که سدی برای مبارزه مردم کرد و سر منشا مشکلات آنها هستند.
حزب دموکرات کردستان که رهبری آنرا بارزانی بر عهده دارد در سایت رسمی خود نوشت :

پ ک ک هر وقت دچار مشکل و شکست می شود ما را هدف قرار می دهد آنها طوری برخورد می کنند که گویا هیچ کاری به جز تخریبات بر علیه کردستان ندارند. ورود نظامیان تورک به اقلیم کردستان در نتیجه اشتباهات فاحش پ ک ک است و ما تا کنون بسیاری از خساراتی که پ ک ک به ما وارد کرده را مخفی نگاه داشته ایم. شما به عنوان پ ک ک سر منشا مشکلات مردم کرد هستید شما و همه گروههای کرد حتی نمی دانید که چه می خواهید نمی دانید که این خواسته هایی که مطرح می کنید از طرف چه کسی به میدان رانده شده است شما به جز مشکل سازی برای کردها چه کاری کردید؟ چرا مشکلتان را با تورکیه حل نمی کنید اگر جرات رودررویی با تورکیه را ندارید چرا به اقلیم کردستان مشکلاتتان را وارد می کنید؟
در ادامه آمده است : ما می توانیم برای اینکه چهره واقعی شما نمایان شود نام 500 روستایی که توسط شما به خرابه تبدیل شد را منتشر کنیم مردم این روستاها مجبور به ترک زیستگاه خود شدند و اجازه ندادید تا حکومت اقلیم آنها را بازسازی کند. ایجاد مزاحمت برای کردها تبدیل به شغل شما شده است از این رو هم در روستاهای تورکیه نیز تخریب آنها و ضربه زدن به زندگی مردم تبدیل به عادت شما شده است. مردم آن مناطق بدلیل این سیاست اشتباه شما آرامش ندارند و کوچ می کنند وقت آنست که اکراد ماهیت واقعی شما را بشناسند.
این سخنان در پی سخنان دیروز صبری اوک از سردسته های پ‌ک ک در مورد حمایت بارزانی از تورکیه ابراز شده است.
گوناز تی وی
MA