Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
ده هزار تروریست از عین العرب وارد تورکیه شده اند
گوناز تی وی : فاش شده است که 10 هزار .... کرد در عین العرب آموزش جنگ شهری دیده و وارد تورکیه شده اند
به گزارش گوناز تی وی مشخص شده است که در ویرانه های عین العرب بیش از 10 هزار .... کرد برای ایجاد جنگ داخلی در تورکیه آموزش دیده و به مناطق جنوب شرقی این کشور ارسال شده اند.
در این گزارش که از سوی دستگاههای امنیتی تورکیه منتشر شده است مشخص شده که پ‌ک‌ک در طول جنگ عین العرب 10 هزار تروریست کرد را به سوریه انتقال داده است و در آنجا آموزش جنگ شهری داده شده اند.

جمیل باییک اوایل پاییز امسال مدعی شده بود که زمستان امسال در تورکیه دست به "قیام وسیع" بر علیه تورکیه خواهند زد و تورکیه دچار جنگ داخلی خواهد شد. در شهرهای سور و جیزره بدلیل عملیات نظامی پ‌ک‌ک حالت فوق العاده وجود دارد و ارتش تورکیه مصمم است تا با آنان بجنگد.
نخست وزیر تورکیه امروز در تلویزیون ظاهر شد و بار دیگر تاکید کرد که تا از بین رفتن تمامی تروریست ها تورکیه هرگز و هرگز مبارزه با تروریسم را کنار نخواهد گذاشت.
از تاکتیک های جنگ شهری پ‌ک ک حفر تونل از یک خانه به خانه دیگر ، حفر خندق و ایجاد ایست بازرسی و سنگر در داخل شهرهاست از این رو نیز اهالی منطقه تقریبا این دو شهر را ترک کرده اند.
پلیس تورکیه تا کنون در جیزره ، سیلوپی ، نسیبین و سور بیش از 50 تروریست را به هلاکت رسانیده است. این حوادث پس از اشتباه محاسباتی پ ک ک در مورد جنگ عین العرب و رسانه ای شدن آن در حالی رخ می دهد که مردم کرد منطقه به دلیل بر هم خوردن نظم عمومی خواهان برخورد شدید دولت با تروریست ها شده اند.
گوناز تی وی
MA