Skip to main content

از ایمل رسیده)سیاست راهبردی و

از ایمل رسیده)سیاست راهبردی و
Anonymous

از ایمل رسیده)سیاست راهبردی و امنیت کشور بازیچه همه کس: متن سخنرانی کورش زعیم به مناسبت روز آزادی آذربایجان (که انجام نشد)
دوشنبه 14 دسامبر 2015 | لینک کوتاه شده :
http://www.jebhemelli.info/?p=5138

در سال پیش رو کشورمان امکان دارد با چالشهای بسیار بزرگی روبرو شود. نفوذ داعش به درون کشور، که من از آغاز هشدار می دادم، اکنون به ابعاد هشداردهنده رسیده است. تهدید اخیر رییس جمهور متوهم ترکیه علیه ایران را باید در معادلات راهبردی منظور کرد. فعالیت جاسوسانش در شهرهای شمالغرب ایران که چند سالیست به نفرت پراکنی، نفاق و تلقین تاریخ و فرهنگی دروغین برای ایجاد زمینه برای آشوب مسلحانه مشغول بوده اند را نباید بی اهمیت دانست. سناریو همان است که شوروی برای تصرف آذربایجان با نصب حکومتی دست نشانده انجام داد.

سیاست راهبردی و امنیت کشور بازیچه همه کس: متن سخنرانی کورش زعیم به مناسبت روز آزادی آذربایجان (که انجام نشد)
دوشنبه 14 دسامبر 2015 | لینک کوتاه شده :


. این بار بجای ارتش شوروی باید به پیشباز ارتش رهایی بخش خلیفه مسلمین جهان در امپراتوری عثمانی نو برویم که پس از پانصد سال فترت قصد ایران را دارد. من دو سال پیش نفوذ جاسوسان ترکیه و افراد داعش را از راه آستارا و مرز ترکیه هشدار داده بودم.
عربستان هم در جنوب کشور مشغول سرمایه گذاری برای ایجاد شرایط آشوبهای خیابانی و جنگ مسلحانه است. پس از به خون و ویرانی کشیدن سوریه و عراق و یمن، اکنون با ارسال هزاران داعشی که وارد ایران شده اند، می خواهد قادسیه را تکرار و امپراتوری اسلام را با نفی تقسیم بندی سایکس– پیکو، آنچه را که توماس لارنس (لارنس عربستان) در جنگ اول قول داده بود، یعنی تمامی عراق را تصرف کند. شیخ های جدید حاکم بر عربستان علیه ایران به نفرت پراکنی و ایران هراسی و توطئه مشغولند، و کشور ما را بارها علنی یا تلویحی تهدید کرده اند. باید فعالیت جاسوسان آنها و افراد داعش در کنار مرز و پنهان در جمعیت جنوب غرب ایران را زیر نظر داشته باشیم. لابد جنگ آفرینان نوین عربستان هم منتظر فرصت هستند تا ارتش آزادیبخش خود را پس از 1400 سال فترت وارد خاک ایران کنند.
در درون کشور هم هواداران سیاست مثلث اسراییل–عربستان–ترکیه علیه ایران، با وجود شکست آنها در کنگره امریکا و پارلمان اروپا، در مخالفت با توافق هسته ای و امکان برداشته شدن تحریم ها، به گل آلود کردن آب با تهمت زنی، سنگ اندازی و سختگیریهای امنیتی غیرعادی علیه فعالان مدنی، هنرمندان، کارگران، معلمان، و حتا مسئولان خودی که تلاش می کنند آجری روی آجر بگذارند، و خودی هایی که ادعای اصلاحات می کنند، می پردازند. طرح قتل های زنجیره ای دوم هم در دست تهیه است و تا کنون شش نفر افتخار بودن در این فهرست را دارند. سکوت اسراییل پس از شکست در کنگره امریکا و پارلمان اروپا را هم نباید پایان ماجرا تصور کرد. مثلت شوم عربستان–ترکیه–اسراییل هنوز در حال برنامه ریزی هستند

هر کدام از سران این سه کشور توطئه گر آفریننده و پشتیبان داعش، با یک تلفن به ابوبکر البغدای می توانند بازی را تمام کنند. در این میان تنها اسراییل است که تقریبا به هدف خود رسیده است. آنها توی این شلوغی کرانه غربی را با ویران کردن خانه های فلسطینیان وخانه سازی غیرمجاز و خلاف قطعنامه سازمان ملل، نزدیک به همه کرانه غربی را تصرف و ساکنان آنجا را آواره کرده اند. غزه را هم که با یک یورش دیگر کارش را تمام می کند و به اسراییل می پیونداند. نفت ارزان ده دلاری هم که با کمک ترکیه توسط داعش تامین شده، مقدار زیادی از زمینها و خانه های فراریان و کشته شدگان سوریه را هم که برای الحاق به اسراییل از داعش خریداری کرده اند. قرارداد استخراج نفت از بلندیهای گولان سوریه را هم که با یک شرکت نفتی بسته اند، و بنابراین آنجا را هم برای همیشه جزو خاک اسراییل کرده اند و بازگشت گولان به سوریه دیگر جز خواب و خیال نیست. بنابراین، اسراییل می تواند دیگر دستور آتش بس بدهد و کشتار را متوقف کند. ولی ترکیه و عربستان هنوز مدعی هستند