Skip to main content

حضرت آقای استخانلو؛ چون از

حضرت آقای استخانلو؛ چون از
Anonymous

حضرت آقای استخانلو؛ چون از ضمیر «ما» استفاده فرموده اید، به نظر می رسد که شخصیت شاخصی تشریف دارید. چون یا سخنگو و وکیل و وصی جمعیتی هستید یا مثل مرحوم اعلی حضرت و حضرت آقا آن قدر مجیزتان را خوانده اند که امر به خودتان هم مشتبه شده و خودتان را بیش از یک نفر فرض می کنید. در هر دو حال، آیا تصور نمی کنید که به جای اتلاف وقت 24 ساعته در این سایت و نوشتن کامنتهایی با این کیفیت، شاید بهتر باشد کمی هم در تاریخ و جغرافیای جهان و مام وطن کنکاش بفرمایید تا باعث آبروداری همان جماعتی شوید که سخنگویشان هستید؟

مثلا توجه بفرمایید که آن 17 شهر نه در آسیای میانه که در قفقاز واقع هستند. کلا شمال آذربایجان می شود قفقاز و آن ملتها که اسمشان را مثل نخود و کشمش پشت سر هم چیدید در آن منطقه ساکنند نه در آسیای میانه که محل سکونت ازبکها و ترکمنها و تاجیکها و قرقیزها و ... است. توجه دارید که با این حساب باور به ادعایتان که گویا با افرادی از همه مردم قفقاز رفیق هستید کمی دشوار می شود. مگر اینکه مثل مقامهای ریاست جمهوری که هر روز پذیرای سفرای کشورهای مختلف هستند، سرتان آن قدر شلوغ باشد که همه چیز و همه کس را قاطی کرده باشید.
کلا توجه بفرمایید که در چنین موارد حساسی دقت مضاعفی لازم است. مثلا اگر به مغازه لوازم الکترونیکی تشریف برده و خواستار خرید تبلت باشید، باید اسم وسیله و مدل آن را دقیقا بگویید. نه اینکه سفارش کله پاچه بدهید و انتظار جدی گرفته شدن داشته باشید.