Skip to main content

سالام الیکیم

سالام الیکیم
Anonymous

سالام الیکیم
تلاش یک تکواندوکار برجسته ایرانی دیگر برای مبارزه در زیر پرچم آزربایجان
گوناز تی وی: جمهوری آزربایجان که در سال‌های اخیر به یکی میزبانان رویدادهای بزرگ ورزشی جهان بدل شده است، سرپناه ورزشکارانی نیز می‌باشد که در کشور خود از امکانات و امنیت شغلی و رفاهی برخوردار نیستند.
به گزارش گوناز تی وی، محمد باقری‌معتمد تکواندوکار ایرانی که در المپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شده است، در حال تلاش برای پیوستن به تیم ملی تکواندوی جمهوری آزربایجان می‌باشد.
چند شب پیش، گزارشی از اخبار سراسری تلویزیون ایران پخش شد که در آن مجری برنامه پای حرف‌های محمد باقری معتمد از یک سو و رئیس فدراسیون تکواندوی ایران از سوی دیگر نشسته بود. باقری معتمد از بی‌مهری روا داشته با او در این

سال‌ها می‌گفت و پولادگر از عملکردش دفاع می‌کرد. گزارشگر با اشاره به قهرمانی جمهوری آزربایجان با حضور مربی و چند تکواندوکار ایرانی به گوشه‌ای از حرف‌های باقری معتمد اشاره کرد که اگر شرایط تغییر نکند، از ایران می‌رود. مقصد دیگری به جز جمهوری آزربایجان برای باقری معتمد قابل پیش بینی نیست.
لازم به ذکر است که بعد از عضویت "فرهاد طهماسبی"، "مسعود هاشم زاده" و "صباح شریعتی" در تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آزربایجان و نقش‌آفرینی آن‌ها در قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی آزربایجان در جام جهانی کشتی، ورزشکاران ایرانی در رشته تکواندو هم به کشور آزربایجان پناهنده میشوند، به‌طوریکه در سال ۱۳۹۳ حضور ۵ تکواندوکار ایران در ترکیب تیم ملی آزربایجان حتمی شده بود.
گوناز تی وی
H.M