Skip to main content

من معتقدم که این رژیم تنها با

من معتقدم که این رژیم تنها با
Anonymous

من معتقدم که این رژیم تنها با زبون سلاح میره و باید بره! در عین حال تهدید و تحدید و سرکوب همه مخالفین سیاسی رژیم رو هم محکوم میکنم! اما آقایون ملکی و نوریزاد و این تظاهرات دنا هم چیزی شبیه آش شله قلمکار "همه باهم" خمینی یه که توش خرافاتیهای جن و پری زده و پیروان رجوی و حقوق بشری ها؟! و احتمالاً نیم چلبی چی ها (با استفاده از عکس امیرانتظام جبهه ملی یی) دارن نسخه مبارزه "همه باهم"ی می پیچن!

باز هم تکرار می کنم من معتقدم که این رژیم تنها با زبون سلاح میره و باید بره! در عین حال تهدید و تحدید و سرکوب همه مخالفین سیاسی رژیم رو هم محکوم میکنم! اما اگه از "همه با هم"ی خمینی سودی عاید اکثریتمون شد میتونیم چشمامون رو بر نکاتی که برشمردم ببندیم و "اینشاالله گربه است" گویان ما هم جزیی از"همه با هم" بازی ملکی و نوریزاد و ... بشیم!

به نظر من متاسفانه

به نظر من متاسفانه آقایون ملکی و نوریزاد و یه عده دیگه همون "همه با هم" یعنی "همه با من" خمینی جنایتکار و رجوی رذل رو تبلیغ می کنند! و حالا بعد از تبلیغ ملکی واسه لیبرتی و خط رجوی همه ما این واقعیت رو به چشم خودمون می بینیم. من فکر می کنم این آقایون و یه تعدادی دیگه کاملاً آگاهانه دارن تبلیغ "همه با هم"ی خمینی و رجوی رو می کنن و .....


مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر لیبرتی یادتون نره!