Skip to main content

ایرانیهای تمامیتخواه وقتی از

ایرانیهای تمامیتخواه وقتی از
Anonymous

ایرانیهای تمامیتخواه وقتی از حل کردن کوچکترین مسائل خود عاجزاند ، تلاش می کنند بزرگواری و بزرگ نمایی کرده مسائل همسایگان را حل فصل کرده می کنند.صد ماشالله به این اساتید
اما با تشکر از تحلیل آقای توکلی باید گفت کار حاکمان دنیا همین است،باید ثابت کنند که عرضۀ حاکمیت کردن به این کرۀ زمین را دارند.یعنی بطور واضح با سرنوشت کشورها،احزاب،افراد در منطقه بازی می کنند.آنها برای ضعیف کردن پتانسیل های بلفعل و بلقوه منزقه ایجاد توازن ، بلانس بین آنها از افرادی مثل پوتین و اردوغان و اسد و روحانی.......استفاده می کنند. اگر غیر از این بود حتما حاکمیت دنیای ما را دیگران داشته اند.

و اما آقای چنگائی ، بلاخره باطن خودش را نشان داد، ایشان سالهاست خود را زیر کلمات مثل دوستی يا انسانها ، سرمایه و فقر ......صلح و جنگ ....پنهان کرده بود.ولی من حقیقتا می دانستم یک روز خواهد درخشید که همچونین نیز شد.
چونکه به هر ایرانی از بچه گی آمپول ضد ترک و ضد عرب تزریق شده است. علائم این تزریق را برای همیشه نمی شود پنهان کرد از یک جا بلاخره بیرون خواهد زد.چون این نوشته تحلیلنامه نیست بلکه نفرت نامه است .
.در عین حال از این آقا باید پرسید آیا به کردها در ایران نیز ظلم می شود ؟ آیا کردهای ایران نیز باید حقوق داشه باشند ؟ آیا آذربایجانیها در ایران حتی یک گربه نیز نه کشته اند به نظر شما خواسته های آنها به حق است؟ اعتراف یا جواب به اینها غیر ممکن هست.
آقای چنگائی تحلیل شما در مورد آ،ک،پ نشان داد چندین ساله داری تنها کاغذ سیاه می کنی ، تنها یک نمونه بس با به قدرت رسیدن این حزب کلمۀ کرد و ملت کرد در ترکیه رسمی شد.و با اقتدار این حزب ترکیه فدرال خواهد شد ما شاهد آن روز خواهیم شد یعنی کردها و ترکها در کنار هم با حقوق برابر زندگی خواهند کرد.
به شهادت زمان حال ، لنگۀ این حزب نه تنها در شرق بلکه در اروپای شرقی هم وجود نه دارد.
این یک حزب رفرمیست می باشد نمونۀ این حزب چ د اوی( CDU) آلمان می باشد .
حالا منتظر فحش نامۀ شما هستم بفرما !!!!